|
||||
|
||||
Post hier dikke T4 foto's!
Naar aanleiding van het succesvolle Dikke T3's draadje; het onvermijdelijke T4 equivalent.
Ben zelf al een tijdje aan het rondkijken om mijn 35i in te ruilen voor een bus, en na in eerste instantie op zoek geweest te zijn naar een T2/T3 ben ik me de laatste tijd wat meer in de T4 gaan verdiepen, ondermeer omdat de prijzen van T3's in een jaar tijd ook nogal de pan uit zijn gerezen. Ik had net even een shopje gemaakt van het soort bus dat mij wel aanstond, en kon geen draadje vinden om 'm in te stoppen, vandaar: De Dikke T4 draad. Heb je nog mooie foto's van dikke T4's? Post ze hier! |
|
||||
|
||||
Eén van mijn favorieten:
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
onze hotelgenoten van w-see 2002, heb hier echt uren naar zitten turen vanaf het balkon
|
|||
|
|||
ik had nog ergens een filmpje van die grijze duitse t4 met porsche bi turbo motor erin...(ff zoeken)
maar misschien dat iemand anders weet welke ik bedoel en er een foto van heeft? |
|
||||
|
||||
Ja damn die ken ik ook nog wel rutger Recaro kuipen erin gast ramde dat ding door de bergen GEWELDIG.
|
||||
|
||||
Quote:
Voor mijn shopje zag ie er ook al lekker uit hoor. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ruud wint.
Ding is zo verschrikkelijk dik! |
|
||||
|
||||
jazeker de hypotheker
|
|||
|
|||
yups dat is euhm... dat is wel een hele dikkerd hoor
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Quote:
Over rammen gesproken: Weliswaar niet in de bergen, maar in de Caroussel op de Nurburgring; evengoed toch spectaculair (en moedig) Filmpje van Claer T4 is idd erg cool, 1 van mijn favorieten. Gerard
|
|||
|
|||
T'is blijkbaar al een tijdje kalm in deze T4 topic ...
Hier een foto van een van mijn T4's : En met andere velgen , en nog iets lager : |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Rondrit met de T4 club ...
|
|
||||
|
||||
Grijze met donkere velgen vind ik superrrrrr
Gerard
|
|||
|
|||
Die zilveren met zwarte wielen is inderdaad . Demolitionman post eens wat meer foto's, want dat is toch de uwe of niet ?
airride projectje .. |