|
|||
|
|||
`76 mk1 1600->2.0 8v
hallo
ben al een tijdje op dit forum maar niet zo hele actief met posten.voor degene die mij niet kennen maar de auto wel het gaat om deze auto: en ja het kenteken is idd van een `83, maar dit is allemaal al geregeld met de RDW ik rijdt nu met het kenteken 26-hr-39 heb al even bij tsammy fotos gepostvan mijn inbouw maar vond dat ik zelf ook even een postje moest hebben. het gaat dus om een 1600 die is omgebouwd naar een 2.0 8v(seat motor) dit is de oude motor, had altijd problemen met de carburateur. en op een gegeven moment is het klaar...dus moest er een andere motor in. de keus viel op een 2.0 8v,omdat deze beschikbaar was hier een fototje met de nieuwe motor er kaal in op deze foto zijn we al wel weer een stukje verder en hij loopt eindelijk! hier kan je zien dat wij de luchtfilterhuis hebben verwijderd en er een openluchtfilter op hebben gezet, dit omdat er geen ruimte was. met een speciaal steuntje gemaakt door bas blijft het mooi op zn plaats zitten en hier nog een aantal fotos van hoe hij er afgelopen maandag bij stond, snel ff schoongemaakt(meer afgeveegd want et was rete koud!!) ben nu druk bezig met mijn andere velgen, reed eerst op 13 ats classics..maar dat werd met uiteindelijk toch te laag, ben nu bezig met een setje 15 inch, van et zomer komen ze er onder en dan mag ik eindelijk weer rijden. |
|
||||
|
||||
ziet er goed uit!! Hoe heb je het gedaan qua kabelboom?
|
|
||||
|
||||
Mooie Golf heb je....stukken beter met het oude kenteken er op...hoort dat nummer oorspronkelijk ook bij die auto?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Vet, alleen rap die heldere lichten eruit want dat komt de auto echt niet ten goede!
|
|||
|
|||
whow super ding, goed bezig..
|
||||
|
||||
Mooi ding zeg! Ats-en staan m wel goed zeg!
Gr Pim |
|
||||
|
||||
blijft een mooie auto, helemaal met het nieuwe blok.
Deze stond toch vorig jaar bij Wind in de winterstalling? En als ik me niet vergis zijn de andere foto's achter bij de Zandstra's gemaakt? Mooie auto hoor. gr, een ex-Ea*marder
|
||||
|
||||
heel net ding, die heldere lampen zijn juist cool!
Blokje ligt er erg netjes in. Wil vast goed van zijn plek, een licht autotje met een 2 ltr. onder de kap
|
||||
|
||||
Leuke wagen! Ziet er op de pics uit alsof je veel tijd hebt besteed aan de afwerking
|
||||
|
||||
mooi blokje in een keurige wagen toppie
|
||||
|
||||
vind bij een zilvergrijze golf1 die achterlichten wel wat hebben
|
||||
|
||||
Strakke bak.............. echt netjes wat je ervan gemaakt hebt...........
|
||||
|
||||
Martijn mooie wein jer
Straks mooi weer wat meters maken met dat ding Gr mac jappie |