|
||||
|
||||
Haha vet filmpje misha het muziek op het 2e filmpje staat is wel wat mooier dan dat geknal
|
||||
|
||||
De muziek is er achteraf in gemonteerd voor de ouwehoer, ik hou totaal niet van zulke muziek.
Van het 2e filmpje kan er nog mee door maar dat ga ik ook echt niet voor mijn plezier luisteren Thanks in iedergeval, evilnyntje.. dat is dus waar Melvin op doelt, beetje van die zinloze opmerkingen
|
|||
|
|||
Doelen jullie op mijn mening Misha?
|
|
||||
|
||||
Ja, rat of niet of hoe je het ook noemt.. dat zijn van die eindeloze discussies waarvoor dit topic niet bedoelt is.
|
|||
|
|||
Ja dus...... :S
Ik geef je een compliment en mijn mening over de wagen, dat is toch hetzelfde dat als je bij mijn topic je mening geeft. Ik begin geen discussie maar geef alleen aan wat ik er van vindt. Ik vind het dus totaal geen rat, klaar, punt! En dat er mensen zijn die hier op gaan reageren, ja dan krijg je eindeloze discussies...... |
|
|||
|
|||
Quote:
Jonge natnek kap dan gewoon, je hoeft toch zeker niet altijd het laatste word tehebben ofwel? |
|
|||
|
|||
Nouja, ik geloof dat er eentje op door gaat en dat is Misha uiteindelijk, terwijl ie mij al eerder gelijk gaf, en we het eens waren met elkaar.
Ik weet niet of hij een beetje kritiek kan ontvangen, of beter gezegd iemand anders zijn mening...... En ga jij je er alsjeblieft niet mee bemoeien, ik denk dat Misha dat zelf makkelijk wel alleen af kan! |
|
||||
|
||||
Ik ben het nog steeds met je eens hoor, maar 't is zo zinloos om het te melden.. ik zet het ook niet voor niets tussen haakjes.
Namelijk om discussies als deze te vermijden, maar goed.. dat is dus niet gelukt. Ik stel voor dat we het hierbij laten.
|
|||
|
|||
Nou dat dacht ik dus ook dat deze discussie vermijd zou worden, maar toch gaan er andere mensen op door.
Goed, ontopic dan he.... |
|
|||
|
|||
ssssssssssssssssst ik ben er klaas mee.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Gast..... |
|
||||
|
||||
Oke jongens, genoeg.. ontopic weer
|
||||
|
||||
lijp hoor, is je chassis nu uitgehaald mish?
|
|||
|
|||
Ja nu is er zeker voldoende ruimte..!
|
|
||||
|
||||
Klopt, hij loopt nu mooi vrij
|
||||
|
||||
Quote:
Ik schaar me overigens wel achter de betiteling opmerking, iedereen blert tegenwoordig rat dit rat dat, ik heb nog maar weinig echt ratten gezien. Ooit 1 op Ninove. En meningen zijn altijd welkom op dit forum |
|
||||
|
||||
Ik vind het ook geen rat maar het is om aan te duiden dat dit de look is van de auto.
Het is geen opknappertje of wat dan ook, maargoed.. ik kan mezelf blijven herhalen zo. Hier een foto van z'n kont en een straat bij Stijn in de buurt die niet zo blij zijn met mij Ja het loopt helemaal door tot je het niet meer kan zien, van linksboven naar rechtsonder
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 30-12-2008 at 15:10. |
|
|||
|
|||
Waarom doe jij zo?
|
|
||||
|
||||
Ja, bel de gemeente dan dat ze de boel asfalteren ofzo