|
|||
|
|||
passat variant 1976 info?
hey
ik heb mischien een nieuw projectje maar zoek nog wat onderdelen en heb wat vragen.. hoop dat iemand mij hier mee kan helpen? het is een passat variant uit 1976 1.3 benzine 4 bak (schakel) ik zoek: rechter voorscherm (passagiers kant) linker voordeur rechter voordeur evt interieur wie heeft hier een adres voor of heeft het zelf liggen.. en wie kan mij vertellen waar ik aan een verlaging-set of schroefset kan komen voor dit type??? dit type dus |
|
||||
|
||||
d'r slingerde hier zo'n groene rond op het forum. weet niet wie hem nu heeft..
|
|||
|
|||
ok..
wie weet of andere vw of audi types dezelfde onderdelen hebben.. zodat ik daar ook op kan zoeken? |
|
||||
|
||||
weet het niet zeker, maar denk dat een heleboel Audi Fox onderdelen hier zo op passen. Maar die zijn nog lastiger te vinden dan deze.
|
||||
|
||||
Die Passat is wel echt te gek, wat zijn de plannen (als de verlaging is gevonden)?
|
|
|||
|
|||
Quote:
mits de onderdelen niet al te prijzig worden.. of over spuiten of rollen... maar dan lekker oldskool maken, met 76'er stickers en 13 ats ofzo als hij gespoten wordt dan weer helemaal org maken... maar nog steeds plat op de bek met dikke wieltjes |
|
||||
|
||||
dingen zijn wel heel stoer
|
||||
|
||||
ben ik, ook s mee bezig geweest
niks gevonde kwa verlaging oid zul je dan waarschijnlijk moeten laten maken de audi 80 van rond t zelfde bouwjaar is tzelfde ook niks voor gevonden alleen de audi in deze uitvoering (station estate of hoe je m ook wilt noemen) ishier nooit geleverd de sedan weer wel
|
|||
|
|||
hmmm zijn onderdelen dan zo schaars.. zijn ze niet imitatie geleverd???
|
|
||||
|
||||
ebay is je vriend
|
|||
|
|||
nou is niet veel voor te vinden hoor
|
|
|||
|
|||
verlagen moet geen probleem zijn valt wel iets te lenen van andere modellen en anders op lucht
|
|||
|
|||
Quote:
verlaging ben ik ook nie bang voor... zie de plaatwerk delen maar te vinden |
|
|||
|
|||
Ik heb nog twee voordeuren van een Passat GLS uit 1973 op de plank. De GLS was in ieder geval ook een 5 deurs.
Of ze passen op deze variant? |
|
|||
|
|||
als je op youtube passat 32 intyped kom je "veel" spul tegen filmpjes uit
weet ik veel waar, volgens mij brazilie en peru, niet de meest nuttige info misschien, maar voor de inspiratie? dit bijvoorbeeld: http://nl.youtube.com/watch?v=ubjGX...feature=related |
|
|||
|
|||
er zijn op de youtube filmpjes een hoop verlaagde auto's tezien, ikzelf rijd in een passat 32 coupe uit 78, en ga ook wel een beetje zoeken, misschien een container spullen halen in brazilie? wel een avontuur zou dat zijn
|
|
||||
|
||||
deze zag ik te koop staan op marktplaats voor 800 euro
|
||||
|
||||