|
||||
|
||||
als je die redenen er nou gelijk bij had gepost!
Natuurlijk zijn we blij met zulke projecten, maar als je ze op je eigen site had gehost had het je ook veel geld gekost. Helaas zijn commerciele inkomsten niet toereikend en hebben en we een donateurs-pakket samengesteld, en het zou niet eerlijk zijn om daar dan uitzonderingen op te maken. Ik ben blij dat je je project-topic zal blijven updaten, dan maar met foto's van een ander forum, krijgen zij ook eens wat meer exposure! Last edited by Marcski : 30-11-2008 at 16:50. |
|
||||
|
||||
Kortom : kort door de bocht gaan we allemaal en uiteindelijk is iedereen blij met Ruud's Fridolin
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ben nog benieuwd hoe kort ie met die W12 Frido door de bocht gaat. :P
|
||||
|
||||
Quote:
ik denk met velen andere met jou!
|
||||
|
||||
Quote:
VF heeft blijkbaar nog niet veel kaas gegeten van marketing, dit zijn de projecten die mensen lokken naar de site, ik zou dan ook alles doen om de mensen achter dit soort projecten het naar de zin te maken. Ook als dat een uitzondering betekend. Vat dit niet persoonlijk op, maar zie het als mijn mening. grtz.
|
||||
|
||||
één project maakt geen community van bijna 20.000 geregistreerde leden, hoe extreem en geweldig het project ook is (en dat is het, niets dan lof voor ruud's werk)
Natuurlijk zijn we ons bewust dat Ruud's project meer bezoekers trekt dan andere, maar we moeten ergens een grens trekken en dan liever elk lid gelijk behandelen. vergeet daarnaast niet dat we dit vrijwillig en in onze vrije tijd doen, niet professioneel.. Als je er zelf zoveel kaas van gegeten hebt, hulp is altijd welkom, maar we weten allemaal waar de beste stuurlui staan Maar laten we dit mooie project-topic niet verder vervuilen Last edited by Marcski : 10-12-2008 at 09:55. |
|
||||
|
||||
Zelf dacht ik altijd dat een forum was om elkaar te helpen en te laten zien wat je zelf allemaal uitgespookt hebt (mogelijk vermaak voor anderen die de neus dezelfde kant op hebben staan). Als je leden op hun talenten gaat wegen dan zouden andere mensen die veel hulp bieden door goede antwoorden/oplossingen aan te dragen ook betaald moeten worden per correct antwoord.
M.a.w. iedereen is gelijk en het is hier voor en met elkaar, wil je het forum helpen verkoop dan een paar onderdelen en stort dat geld hier op de rekening of doe gewoon een donatie! Ook de onderdelenverkoop, daar hebben de kopers erg veel aan, iemand raakt zijn onderdelen kwijt en de ander kan weer verder met zijn auto. Waarom zou je voor de verkoop moeten betalen, zet je het toch gewoon op Ebay? Nu mag die wel weer on-topic. Ruud, heb je nog wat foto's bij VWforum.nl geuploaded die we hier nog niet gezien hebben? Ben wel benieuwd hoe de auto er nu bij staat! |
|
||||
|
||||
Quote:
Er zit er nu toch 1 op ? Of krijg je met dit type stuurhuis een 6-delige stuurstang tussen dat woud van buizen Last edited by VKM : 12-12-2008 at 14:54. |
|
|||
|
|||
Foto's uploaden is nooit het probleem, want dan maak je gewoon een andere naam aan.
Momenteel doen ik het maar rustig aan, en zien we volgend jaar maar verder. groetjes ruud |
|
||||
|
||||
Quote:
LOL
|
||||
|
||||
SNAKE PREVIEW
|
|
||||
|
||||
Dat ziet er weer veelbelovend uit
|
|
|||
|
|||
Ga je alle lasnaden nog met tin(lood) afwerken??
Gaat wat kilo;s op dan |
|
||||
|
||||
Man man man, wat een ding!
|
||||
|
||||
super Ruud, het begint al weer steeds meer op een auto te lijken
|
|
||||
|
||||
Heel erg gaaf.....!
|
||||
|
||||
Ik denk dat Pieter Post jaloers is... Ik ben het wel ieg
|
|||
|
|||
mooi projeckt ga zo door.
|
||||
|
||||
47 pagina;s door gespit
dammed wat een project als ik deze tegen kom op een ,meeting/show valt er genoeg te kijken DIEP respect voor al het vooral las en slijp en klop werk damm |
|
||||
|
||||
860 kg compleet inc motor en bak, schoon aan de haak.
|