|
|||
|
|||
ppfft ja dat is het probleem inderdaad !!!!!!!!!!!!!!!!!
echt hardstikke bedankt !!!!!! ik snap wel wat er bedoeld word maar als ik dat schema van de draden zie nu nog iemand vinden die weet hoe dat aangesloten word en dat kan doen maar heel erg bedankt , nu weet ik dus echt wat het probleem is !! groeten richard |
|
|||
|
|||
Quote:
stond zeer nuttige info , ik heb zelf een beter idee tenminste makkelijker en net zo doeltreffend ik ga direct op de startmotor een setje zetten van een dikke draad -relai-startknop , dan heb ik korte draden geen startprobleem , het is makkelijk te maken en werkt super . contact aan en met een druk op de knop starten . setje kost 30 euro en omvat alles dus mooie ronde knop die past bij de look vd auto en bedrading en het relai daar kun je niet voor tobben en ik vind het niet erg een startknop te gebruiken als het goed is volgende week binnen en zolang af en toe nog onder de kap starten met een draad , je voelt je net een dief groeten richard |
|
|||
|
|||
Quote:
Ik heb een splinternieuwe startmotor eronder liggen, en heb nergens last van. Mijn schoonbroertje heeft hier wel last van, maakt in verhouding een t*ringherrie. Ik zeg niet dat het slecht is, maar het hoort in ieder geval niet.
-Golf C Mk1 1.5JB automaat LA5D -> 16v ITB (Project) -Golf Mk1 Cabrio 1.6 GTD (ori GTI) LA7Y (Project) SOLD -Mercedes W124 E320 Turbo Surfblau (Project) -Mercedes W201 2.0D '92 Brilliant Silber AMG/STT Turbokit (Daily) -Mercedes W201 2.3-16V '85 |
|
|||
|
|||
ja dat gieren bij t starten is "normaal"
superdik karretje man! u aint dubbin' if u aint rubbin' |
|
||||
|
||||
Vroeger had ik ook een automaat...ook herrie tijdens het starten...heb er nu weer 1,maar deze is gewoon stil
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
||||
|
||||
Link wil ook niet meer starten, net als mijn 1.5 automaat
Heeft iemand nog de info die op deze link stond?
http://www.golfcabrio.com/viewtopic...hlight=automaat Hier stond de info die ik nodig heb!!!
|
||||
|
||||
Quote:
https://www.golfcabrio.com/search/2...tomaat&o=date&c[node]=86 in het archief misschien.