|
||||
|
||||
Quote:
ff meegelezen daar, oude forum komt terug las ik al. Ik hoopte al op wat extra kennis hier, maar van wat ik zo snel las zit iedereen die echt wat te melden heeft hier toch al.
|
||||
|
||||
Ik heb gehoord dat de boel onder de pet van de CCN weer online komt.. dus: Niet getreurd!
Hoe-en-wat weet ik nog niet, maar het schijnt dat er een nieuwe registratieronde komt, en dat er actiever gemodereerd gaat worden. Even afwachten....
|
|||
|
|||
Mag dan toch hopen dat er enkele definitieve bans uitgedeeld worden..
ja ook "hij" die zo lekker scheinheilig deed.. de mensen die daar veel kwamen weten wie der bedoelt wordt... |
|
||||
|
||||
Er komt weer beweging in
Corrado Forum terug online. We zijn 24 uur offline geweest en hebben in die tijd veel, heel veel mailtjes en steunbetuigingen gekregen, waarvoor onze dank ! Eigenlijk is er niet zoveel veranderd nog. - Roon heeft zich terug getrokken op de achtergrond. - Corrado Club Nederland heeft het Corrado-forum afgelopen nacht officieel overgenomen. - Zeer binnenkort zijn we ook weer terug op www.corrado-forum.nl. - Het forum krijgt dus het bestuur van de CCN als beheerders. - Alle berichten zijn blijven staan. Dus geen info zoekgeraakt. - Alle gebruikers zijn gewist. Dus iedereen moet zich eenmalig eventjes opnieuw aanmelden. - Het forum blijft toegankelijk voor IEDEREEN. - CCN leden krijgen in de snelle toekomst extra functies aangeboden. En verder hopen wij dat sommige mensen hun lesje hebben geleerd en het in de toekomst gewoon lekker gezellig houden.