|
||||
|
||||
Blok op?
Hallo,
Ik ga morgen kijken naar een Polo 1.4 uit 99 met 224.000 km op de teller! Mijn vraag is hoeveel het blok mee kan en of er nog belangrijke dingen vervangen moeten worden? Groeten |
|
||||
|
||||
mijn idee hierover is dat het eigenlijk niet echt gaat om de km stand bij deze auto.
als de moter altijd goed onderhoud heeft gehad en het kan ook nog eens aangetoond worden,dan kan ie echt nog wel even mee! gewoon goed opletten. Last edited by marcmk1 : 21-11-2008 at 19:45. |
|
||||
|
||||
ik denk dat je inmiddels toch lang genoeg op het forum meeloopt om te weten dat hier geen enkel zinnig antwoord op te geven is?
|
|||
|
|||
Heb laatst een polo g40 gekocht met 230.000 op de klok. Loopt als een zonnetje.
Km stand is niet altijd belangrijk vind ik. gaat erom hoe ie rijdt en zich gedraagt. geen gekke bijgeluiden etc etc. |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat is zo. Ligt aan onderhoud maar toch.. Heb echt geen idee wat de kwaliteit is van de hedendaagse vw blokken.. dus vandaar de vraag |
|
||||
|
||||
Ik maak me over de motor niet zo'n zorgen.
Let wel goed op de versnellingsbak,deze mag geen vreemde geluiden produceren en moet in alle versnellingen 100% schakelen. Het is nml nogal een zwak punt van de polo's in die bouwjaren. Succes Groeten Jan. |