|
|||
|
|||
hoi ziet er inderdaad degelijk uit. ik wil zijn gegevens ook wel graag als dat mag. ben namalijk ook alpoosje opzoek en ik wil die pruts dingen vanmarktplaats er niet op hebben volgens mij levens gevaarlijk.
|
|
|||
|
|||
Het ziet ook goed uit. Graag zou ik ook de gegevens willen hebben. Groetjes
|
|
||||
|
||||
Ik heb die adapters ook, zitten zelfs TUV rapporten bij.
...en een zakje haribo beertjes ghe ghe... Aanrader.
|
||||
|
||||
niemand die weet waar deze adaptors te verkrijgen zijn,dit kan toch zo moeilijk zijn????
|
|
|||
|
|||
Ik heb ondertussen ook een leuk setje remmerij rondom, complete achteras en remmerij + aandrijfassen en ophanging van een corrado. adapters zijn ook onderweg. maar hoe zit dat nu eigenlijk met de hoofdremcilinder en de remdrukbegrenzers/remdrukverdelers? ik heb gehoord dat de originele gti hoofdremcilinder te gebruiken is, en dat de golf mk2 16v remdrukbegrenzers plug&play zijn. iemand die dit kan bevestigen of die weten welk spul goed werkt en (zo goed als) plug&play is.
|
|
|||
|
|||
adapters
Quote:
Hoi ik lees net jou reactie m.b.t. de remadapters.. Zou je mij ook de gegevens van die man kunnen sturen... Ben met een g60 project bezig.. Alvast bedankt.. Gr geert |
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Doe mij het adres ook maar van die beste man.
Bolku tuning kan ze niet meer leveren las ik op de site! Moet je ook de remzadels van een G60 hebben? Of kan je de G60 klauwen gewoon monteren in je eigen originele remzadels? |
|
|||
|
|||
iemand die het adres wil delen?
|
|
||||
|
||||
Ik heb ze inmiddels gewoon op voorraad, eindelijk een leverancier gevonden die ze gewoon op voorraad heeft en ook snel levert.
http://shop.bolku.nl/product_info.p...products_id=841