|
||||
|
||||
Ik vind hem ook gaaf omlaag met dat ding en verbreed staal eronder.
|
||||
|
||||
Misschien is het een idee om een antenne op het dak te zetten voor bv een 27 mc? Dan heb je hem waterdicht....
Maar wat dacht je van een oranje zwaailicht?
|
||||
|
||||
een zwaailicht,haha. En dan grote stickers aan de zijkant zeker, van de SWB of DCW
Een ander frontje heb ik ook al,nu maar eens rustig de rest vd onderdelen, bij elkaar zoeken. Achterruit ook al een adres van gevonden, 3-delig(?) voor 199 euro. En dicht in de buurt,misschien maar eens gaan kijken. Ik kan morgen de verbreedde velgen ophalen,de banden heb ik gisteren na de mk1 meeting al opgehaald Morgenavond maar de schuur in voor het monteren en balanceren !! |
|
||||
|
||||
Mijn kameraad heeft die auto ook aangeboden gekregen, (daarom mijn vragen)
en hij zag er geen heil in en toen heb jij hem denk ik aangeboden gekregen. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
anders maak je hem dicht met ducttape!
|
||||
|
||||
@tiefleger, D'r zit wel wat werk aan ja,maar hij hoeft ook niet binnen een week klaar. En het gaat ook geen show&shine winaar worden
|
|
||||
|
||||
Heb al een beetje zitten zoeken op het internet, naar waar ik het beste het te vervangen plaatwerk vandaan kan halen. Maar een complete "parafan" is die alleen maar bij volkswarenhaus te krijgen? Zie overal wel de losse hoekjes.
Ik heb nl. nodig: - parafan - frontje golf/jetta, maakt niet zoveel uit - wielkastranden links en rechts achter |
|
||||
|
||||
hoi ronnie,
ik heb eventueel een compleet front voor je afkomstig van een golf cabrio! in nette staat wel te verstaan! wielkastranden heb ik ook van deze auto maar ik weet niet of je hier wat mee kan? paravan heb ik zelf de linkse kant van nodig denk ik(moet nog even het raam uit mijn caddy halen om het goed te kunnen beoordelen). als jij genoeg hebt aan de rechtse kant kunnen we misschien wel een deal sluiten? laat maar even wat weten. groeten jos. |
|
||||
|
||||
hey jos,parafan plaat compleet, kost iets van 20 euro, dus die bestel ik wel gewoon. Maar pb je prijs maar eens, voor dat frontje, als je wilt. Alvast bedankt
|
|
||||
|
||||
hee ronnie,
ik heb nog geen tijd gehad om dat even na te vragen! misschien dat andere mensen hier weten wat het kost om het front te verschepen naar jou? volgend weekeind gaat het er zowieso uit dus tegen die tijd weet ik het anders wel! die spatbordranden wou je ook hebben? dan moet je even door geven hoe veel blik ik eraan moet laten zitten? mail me anders even je tel nr dan bel ik je wel even op als ik het eruit heb. maak ik even wat foto's kan je even kijken hoe het erbij staat!! gr jos |
|
||||
|
||||
jos, je hebt een pb
|
|
||||
|
||||
hee ronnie,
ik heb nog even geinformeert bij de tnt, kost 7,95 of 11,95 ligt er even aan wat het weegt! maar daar kan je niet voor rijden denk ik he? ik laat je weten wanneer ik het eruit heb! gr jos. |
|
||||
|
||||
da's goed jos, dan mag het wat mij betreft doorgaan. Kijk maar waneer je het eruit hebt. Heb er niet zoveel haast mee,heb binnenkort toch eerst nog een g60 ombouwprojectje ve cabrio.
|
|
||||
|
||||
Zo, vandaag gaat de cabrio de deur uit. En mijn "nieuwe" frontje is ook binnen. Dus het strippen vd caddy kan eindelijk beginnen!
|
|
||||
|
||||
hee ronnie,
ik zie dat het goed aangekomen is! is het ruim genoeg uitgeslepen? neem aan dat we je vorderingen met de caddy wel zien hier? gr jos. |
|
||||
|
||||
Zeker goed overgekomen. Vond het in eerste instantie wel een klein pakketje, maar alles zat er mooi in, nog bedankt daarvoor
En de vorderingen laat ik hier wel zien! |
|
|||
|
|||
Hey leuk project.. Voor de achterspatborden passen die vane een gewone golf een ook.. Met een beetje fantasie dat wel.. Maar bij mijne is het gelukt!!
|
|
||||
|
||||
ik had vandaag nog twee uurtjes over, dus..
en nog twee plekken die "serieus" aangepakt moeten worden: En zijn deze bumpers en bumperhoeken, nog te koop,ergens? |
|
||||
|
||||
Nog een paar dagen, en dan gaat het laswerk beginnen |
|
||||
|
||||
Goed bezig,
nog genoeg werk zo te zien Succes en maak er wat van