|
|||
|
|||
diverse onderdelen golf 2
bij deze te koop alles voor golf mkII, 16v gti 1.8
- dichte strakke achterklep in spuitplamuur: 75 euro - goede kachelradiateur 15 euro -stofhoes aandrijfas nieuw in doos 10 euro -thuiskomertje nooit op gereden 5 euro -katalysator voor 16v pl: 20 euro - brede luchtfilterbak 16v pl: 15 euro -2 weken oud luchtfilter voor brede bak 16v pl 7,50 euro - k&n inlegfilter voor smalle bak 16v 15 euro - sportstuurtje: 25 euro -vlotter voor in de benzinetank: 10 euro - 2 witte knipperlichten voor in g60 bumper : 7,50 euro -mattenset, grijs zonder opdruk: 10 euro -jamex achterbank en rondom zijpanelen: 10 euro - alle pijpen voor luchttoevoer vanaf filterbak tot aan het blok : 10 euro - ruitenwissermotor: 10 euro - schroefset voorkant KW: 1 poot lek, kan gereviseerd worden - kleine interieurdelen en dashboarddelen golf mkII -gereviseerde remklauw 38 rechts achter: 25 euro indien interesse reactie per e-mail: emilepetit@hotmail.com , foto's kunnen per mail en dan mag je een bod doen. verzenden kan, kosten koper Last edited by devilsdesign : 31-01-2009 at 17:54. |
|
||||
|
||||
Graag overal prijzen bij conform advertentie regels!
|
|
|||
|
|||
done
|
|
|||
|
|||
heb je de dikke wisser nog en welke kleur heeft deze...
groetjes, Remko |
|
|||
|
|||
ik wil die veerpootbrug wel(omp)
|
|||
|
|||
omp veerpootbrug en dikke wisser zijn verkocht, andere veerpootbrug is er nog
|
|
||||
|
||||
Heb je Omgeveing waar is dit spul op te halen?
|
|||
|
|||
onderdelen
Quote:
onderdelen op te halen in heerewaarden of kesteren gr emile evt ook in maasbommel/uden/barendrecht |
|
|||
|
|||
topic opgeschoont en aangepast, nog meer onderdelen!!!!
|
|
||||
|
||||
als die sportstoel onderstellen voor mk2 zijn en in Barendrecht gehaald kunnen worden. verkocht.
|
||||
|
||||
Emile, kun je mij een fotootje mailen van dat originele GTI sportstuur en de witte knipperlichtglaasjes? Thanks!
|
|||
|
|||
onderstellen zijn vooralsnog gereserveerd
@oakgreenvr6 moet ik even maken, stuur je zsm n mail (adres nog hetzelfde?) mail mij anders even emilepetit@hotmail.com werkt sowieso het snelst bij interesse |
|
|||
|
|||
lijst is aangepast na opruimen zolder
|
|
|||
|
|||
onderstellen zijn weer beschikbaar, in eerste instantie voor TJAAP
|