|
|||
|
|||
Oldschool/RATJE Golf 2
Hallo allemaal!
ik ben Rick J. en nieuw hier! wil jullie even m'n nieuwe ride showen! GOLF MK2 1.3 CL P.s. er staan nog diverse dingen op de WISHLIST; -Verbreed staal -Schroefset (MOET ECHT LAAG!) -Creme interieur -En nog meer oldschool/rat items.... Cheers, Rick J. |
|
||||
|
||||
welkom hier..
leuke auto..maare ligt het aan mij of kijk ik nou zo raar tegen die fotos aan zakken moet zeker |
|
|||
|
|||
haha ja lijkt wel of die wiele ge fotoshopt zijn
ma verder leuk ding en moet inderdaad een heel eind zakken |
|
||||
|
||||
Zijn volgens mij ook gefotoschopt.
Voor de rest leuk golfje. |
|
||||
|
||||
Jep zijn allemaal fotoshops, als je toch bezig was had je hem gelijk kunnen laten zakken! :P
Gaaf ding verder, ware het niet dat ie zowat hoger is dan een country Welkom
|
||||
|
||||
Ja ik dacht dat het een country was,, hahahaha.
|
||||
|
||||
Achterlichten zijn geen porum, maar verder leuk bezig
|
|
|||
|
|||
ff voor de duidelijkheid is niet gefotoshopt.....
ben wel handig met Photoshop (ben sportfotograaf) maar jongens nogmaals NIET geshopt..... Cheers Rick ps ik noem hem (tot de verlagingsset erop zit) ook "COUNTRY-RAT" GERTJAN: GTI achterlichten beter? |
|
||||
|
||||
Heel rare foto`s gekke kleuren en zo, ook de kleur van de auto is raar maar wel mooi.
Zakken inderdaad en ja gti lichten zijn mooier ik heb deze heldere er ook in gehad en ben blij dat ik ze verwisseld heb naar gti lampen.. Gr Ronnie en vel plezier er mee
|
|||
|
|||
hahah hoor ik vaker "rare" kleur.... is zijdeglans donkergrijs (formido)
en heeft soms een wat paarsige/blauwige gloed.... p.s. zal me gti lampen weer monteren hoor! NIET BOOS WORDEN ALLEMAAL!! |
|
|||
|
|||
nou ik ga wel ff photoshoppen post straks wel even de geshopte versie van "de COUNTRY-RAT" hahaha
|
|
||||
|
||||
Nou ja, voor mij hoef je ze niet veranderen maar ik geef alleen even m'n mening erover
|
|
|||
|
|||
nou bij deze een gephotoshopte (lekker woord hahah) versie van de "COUNTRY-RAT"
Verlaagd, bumpers met dubbele chrome bies, GTI achterlichten zo beter??? |
|
|||
|
|||
nu ik het zo allemaal bekijk ben ik het eens over de GTI achterlichten (morgen even fixen)
|
|
||||
|
||||
Gesjopt is ie echt toppie dus met je toekomst plannen zal het wel goed komen, succes!
|
|||
|
|||
Thanks Spiderclass
ik zal deze winter eens kijken of het hele "TOEKOMST PLAN" geregeld kan worden! Cheers |
|
||||
|
||||
gti lichten zijn smoke boven en onder gewoon rood??
daar heb ik nog 2 sets van liggen
|
|||
|
|||
Kartboy89: ik heb zelf ook nog een setje liggen dus die gaan er vanmiddag gelijk maar in....
Cheers |
|
||||
|
||||
Quote:
Tja ik wil niet lullig doen maar die witte bies om je wielen zijn dus echt wel geshopt En anders flink bewerkt, want ik zie de strokes nog zitten Onderste foto zeker cool
|
|||
|
|||
NOGMAALS DE WHITE WALLS ZIJN NIET GESHOPT... bij twijfel vraag: NIELSVWTEAM....
(bewerkt zijn de foto's wel hahahha... contrast flink in de + dus vandaar dat deze SPLINTERNIEUWE whitewalls al gauw heel wit uitbijten...) Cheers p.s. ik vind de onderste ook super vet! Moet echt zorgen dat hij er gauw zo bij staat! |