|
||||
|
||||
mooie auto dennis
als ik eerder had geweten dat jullie daar waren, was ik ook ff komen kijken
|
||||
|
||||
Hier nog wat foto's van de GTI met mijn 6n
|
|
||||
|
||||
Zag je vanmiddag, rond uurtje of 15.00 - 15.15 bij de stadsbrink de Lawickse Allee opdraaien, en je had nogal wielspin hoorde ik
Mooi bakkie , maar dat had ik al gezegd, klonk ook wel aardig lekker.....
|
|||
|
|||
Heey Broer
Binnenkort fotoshooten..? Later RogerRocco
|
||||
|
||||
Super mooie rode golf, met mooie velgen, ziet er weer net zo uit als 25 jaar geleden
Ik heb dezelfde, ook met stalen schuif dak. net helemaal uit elkaar, Heb je nog meer foto's van je vader van 25 jaar geleden? helemaal top van de gelege originele fotos uit die tijd van de mooiste auto ooit gemaakt Je vader kan trots op je zijn, dat zijn oude auto weer als nieuw is. |
|
|||
|
|||
Quote:
Heb je ook de ATS velgen eronder? Stuur anders eens wat foto's van je GTI, ik heb ook precies deze rode GTI met schuifdak en atsj-jes Gelukkig ben ik niet de enige |
|
||||
|
||||
hoe plaats ik een foto op het forum?
image insert werkt niet |
|
|||
|
|||
Quote:
je kunt je foto uploaden op een site bijvoorbeeld www.tinypic.com, en vervolgens de link hier plaatsen waar [img] voorstaat, en [/img] achter staat. Dan plaatst ie hier vanzelf de foto ipv de link. |
|
||||
|
||||
Quote:
waarschijnlijk je pop-up killer.
|
|||
|
|||
hoi mooie auto hoor , erg netjes,
maar zou ik mogen weten waar jij hem hebt laten reviseren ?? , wil zelf een kr kopen en die laten reviseren in wageningen op de nude bij een bedrijf , was nieuwsgierig waar jij het had laten doen .. suc6 verder !
|
||||
|
||||
Even een update. Auto staat momenteel in de garage. Heb er een Golf III Cabriolet bijgekocht als daily.
|
|
||||
|
||||
zal het in de gaten houden, reed zowat dagelijks bij je golf 1 langs
|
|||
|
|||
muhahahaha geile plaatjes!!! op de velgbreedte en zender dakspoiler na zijn jouw en mijn GTI als 2 druppels water! ( ik heb 6J brede ATS CUPvelgen)...
De mijne staat sinds eind november op stal, maar k moet m nog altijd wassen!! t weer is echter oldtimer-onvriendelijke dus hij staat nog te stinken...:P Waar heb jij de rode biesjes nog uitgehaald trouwens? |
|
||||
|
||||
Quote:
Een marsrode blijft toch het mooiste hè ;-). Heb je plaatjes van jouw GTI? Ik heb de rode biesjes gekregen via een vriend van me. Waren zilver, nu mooi rood. Zijn idd lastig te krijgen. En Johan, waar kwam je er bijna dagelijks langs? Ik meen jouw auto wel eens gezien te hebben. Last edited by DennisGTI : 14-01-2010 at 09:50. |
|
||||
|
||||
Ik vind hem echt zooooooooooooooo gaaf!
Zo hoort hij te zijn! |
|
||||
|
||||
Echt een mooie en in topstaat verkerende GTi! In het rood zij ze echt supermooi! Wees er zuinig op en nog veel succes ermee!
Grtz Andy
Daily's : 2019 Seat Leon ST 1.5TSi FR 1989 VW Golf GL 1.8 Ex VW's: 1990 VW Golf GL 1.6TD Intercooler 1996 VW Golf GT 1.9TDi Special 1991 VW Golf Pasadena 1.6TD Intercooler 1983 VW Golf Rabbit LX 1.1 2001 VW Golf Base 1.9TDi Edition |
|
|||
|
|||
Quote:
ik ken iemand die ze nieuw laat maken, originele kleur enzo. moest wel ff de hoekjes zelf bijvijlen anders pasten de lijstjes niet. Heb ik 2 jaar geleden gekocht voor 89 euro de complete set (niet goedkoop maargoed). geef me ff je email, dan stuur ik wel wat plaatjes! k ga jouw topic niet bevuilen met foto's van mijn scheurijzer |