|
|||
|
|||
spaghetti spruitstuk gemonteerd -> start probleem
hallo hallo..
Vandaag hebben we het spaghetti spruitstuk er op gestoken Alleen volgende probleem is... start niet.. alles zit gewoon goed. bougies er uit gehaald, was wel natter als normaal maar vonkt wel ,dus goed droog gemaakt, maar nee, slaagt heel even aan en dan weer niks.. dus aantrekken maar... Toen kregen we hem wel aan de praat, alleen kon niet stationair draaien want dan valt hij weg.. ook met het rondrijden moest ik hem op toeren houden anders viel hij weg.. Ik moet er wel bij zeggen dat de lambdasonde buiten werking is... maar dat was hij al Voordat het spaghetti spruitstuk gemonteerd is dus daar zou het niet aan kunnen liggen.. iemand enig idee? mvg marco |
|
||||
|
||||
geen tegendruk?
|
|
||||
|
||||
Mijne start met een open uitlaat ( een gti motor EV) van 65mm vanaf de spaghettie ook inderdaad wat minder snel maar start wel gewoon goed.
Nu heb ik dan wel wat meer als alleen een spruitstuk eraan veranderd en kan het dus zijn dat hij daarom wat minder start. Denk toch dat er ergens iets niet goed is aangesloten. En Lambda is dacht ik niet nodig voor het starten wel voor stationair. Gr Ronnie
|
|||
|
|||
Ja bij mij zitten er scherpere nokkenassen, en rechte uitlaat naar achter met remus einddemper...
|
|
|||
|
|||
heb hetzelfde probleem
hoe hebt u dit opgelost? |