|
||||
|
||||
De originele 150pk TDI heeft als motorcode ARL maar deze wordt niet bij bosjes aangeboden. Je zou misschien beter een 130pk ASX als basis kunnen nemen en deze tunen.
|
||||
|
||||
ik heb al eens een duitser gezien, met een v6 tdi erin. Ik zal eens kijken of ik het boekje terug kan vinden, stond al eens in de wob/vw szene .
|
|
||||
|
||||
Quote:
jah die 150pk tdi is niet te vinden... 130pk als bassis klinkt ook wel goed, maar 130pk tdi kan ik ook niet vinden op internet. dus als een van jullie iets weet, hoor ik het graag Quote:
Zou leuk zijn als je het zou kunnen vinden |
|
|||
|
|||
heb van de week ook in een mk2 tdi 1.9 gereden.
heeft wat aangepast aan de motor andere turbo enz. heeft 150 pk. maar loopt echt als de brand weer
|
||||
|
||||
Quote:
1.9 tdi motor uit een golf mk3?? of mk4? |
|
|||
|
|||
Quote:
golf 3
|
||||
|
||||
van 90pk naar 150pk das netjes..
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja klopt heeft er wel veel aan gedaan aan de motor.
|
||||
|
||||
weet je ook precies wat hij eraan heeft gedaan??
je zei al: ander turbo maar welke turbo dan? van mk4? |
|
|||
|
|||
Quote:
zal hem van de week wel eens vragen.
|
||||
|
||||
Informeer eens naar de mogelijkheden bij hulsher turbo tunning die heeft een golf 1 diesel voorzien van een 150 pk tdi uit een audi en heeft er dus ervaring mee.
Dit ding rijdt menig golfje 1 g60 of 18T verloren |
|
||||
|
||||
Henk Wassenaar had toch een caddy2 met een voormalige 90pk TDI? Die had ruim over de 150pk in zijn dieseltje.
|
||||
|
||||
194pk zelfs geloof, maar dan heb je eigenlijk een 150pk blok als basis, hij had alles omgebouwd...
|
|
||||
|
||||
die caddy staat hier geloof ik tussen de project topics, geloof dat die helemaal bekrast is die caddy :S
maar dat is indd al 150 pk standaard en ook met andere turbo en wat gechipt enzo.
|
||||
|
||||
Nee, dat is zijn nieuwe Caddy, hierboven werd over zijn vorige Caddy gesproken
|
|
||||
|
||||
194pk en dan dieseltje nog..
moet zkkr snel zijn :P |
|
|||
|
|||
of een 3 liter diesel in een mk 2 gaat
denk het wel ik heb op het internet wel eens een stukje zitten lezen die was bezig met een audi (a4volgens mij het was een 6 cilinder) motor erin te plaatse het was trouwes ook nog een biturbo hij heefd veel moeten aanpassen maar uiteindelijk zat hij erin okal zat zen versnellingsbak bijna op z'n stuur haha |
|
||||
|
||||
Een kennis van mij heeft een 110pk Tdi in een Cordoba ,die heeft nu 201 pk ,en bijna 400 Nm koppel!
Maar daar zitten dan ook andere verstuivers in ,en andere turbo ,chip ,uitlaat ,enz Dan praat je over een leuk bedrag kwa 'tuning' kosten ! Het makkelijkst is inderdaad een 4Cil Tdi in te bouwen ,en zoveel moeite kost dan niet eens . Als basis is een 90 of 110 pk al wel voldoende ,daar kun je al veel leuke dingen mee doen . En is ook nog een redelijk makkelijk in te bouwen .
|
||||
|
||||
ja ik zit er al aan te denken om een 90pk tdi van een golf mk3 in te zetten, mischien 110pk zelfs, als ik die vinden kan..
en zoals Jettaracing al zegt, het is veel makkelijker om erin te bouwen. |
|
||||
|
||||
V6 tdi zou moeten kunnen als je dit topic leest .
Dit gaat dan om een V6 S4 motor in een corrado , maar de strekking van het geheel is volgens mij het zelfde . http://ludz.free.fr/phpBB2/viewtopi...ght=corrado+rs4 |