|
||||
|
||||
De Boswachter
|
|
|||
|
|||
Mooie meeting, goede locatie, mooie wagens en veel bekenden gespot
|
||||
|
||||
Foto's van De Limburger en Daisy
Hier de foto's wat ik gemaakt heb vandaag..
http://s282.photobucket.com/albums/kk279/meuleners/ Deze is echt ongelofelijk mooi. KiekeBoe. Reclame.. Breedbeeld Tsja..? Gr Ronnie en Daisy, het was weer gezellig hoor Piet bedankt voor de leuke foto..en tot juni.
|
||||
|
||||
Was een leuke meeting, alleen gingen er wel vrij snel weer veel mensen weg.
Ik was redelijk brak maar toch heb ik me prima vermaakt |
|
|||
|
|||
Hello !
We were the couple of germans on this very very cool meeting and the people have been sau geil drauf The Location is very good, without roof we all have been drunk in that rain - please get it another time for next year! Some other pics are on www.passat35i.com , this is the site of Pat, owner of the anti-lowrider-white-golf-variant greetz! Sven |
|
|||
|
|||
Last edited by marcel #2 : 26-10-2008 at 20:59. |
|
||||
|
||||
Ik was samen met de vrouw pas om 11.30 vanuit tilburg vertrokken met als resultaat dat we er pas om 14.30 uur waren.Ehh ja tis 3 uur rijden vanuit Tilburg enkele reis.
Helaas waren er toen al een hoop vertrokken en heb ik er hooguit een half uurtje rond gelopen.Eigenlijk veels te kort voor zo'n lange reis.Gelukkig wel iemand van vf blij kunnen maken met een setje wielen en een ander met een mfa hendel en nog snel even wat foto's genomen(helaas ook allemaal een beetje aan de donkere kant). Hier mijn bijdrage: Mijn oude zenders : Stand van Cultwheels Last edited by classic-edition : 26-10-2008 at 21:14. |
|
||||
|
||||
ik vond het een leuke meeting, netjes binnen gestaan, goede hamburgers, wc's netjes en redelijk wat leuke auto's. had geen fototoestel bij me, werkt toch niet zo in een hal. onderweg met totaal 5 auto's gereden was al best opvallend, 1 hoge audi en daarachter 4 lage auto's en die rijstijl van sommige mensen hahahaha. goede afsluiting vh meetingjaar
|
||||
|
||||
Super afsluiter van het seizoen. Was een vrij lange reis, maar dat was het dubbel en dwars waard. Helaas wel afgeperst door de Volksforumcrew, maar de koffie smaakte er wel prima in
foto's staan online op www.vw-speed.nl
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
goeie meet. erg gezellig.
wie heeft de pica van mijn jetta gemaakt?: gertje had net ze imperial verkocht
|
|||
|
|||
Dat was ik, heb nog meerdere foto's van je hok.
|
|
||||
|
||||
mooi. ook nog met de trunksale ervoor ?
|
|||
|
|||
Dat was later, daar heb ik geen foto van..
|
|
||||
|
||||
jammer. waar staan de rest van de foto's? heb ze nog niet gevonden?
|
||||
|
||||
mooie foto Cris!
|
|||
|
|||
ik upload de rest morgen, 106 foto's uploaden duurde me telang
|
|
||||
|
||||
Zeer geslaagd jongens ! Vooral dat 'binnen ' concept vind ik goed ,het weer was erg klote ,en dan de mogelijkheid om de auto binnen even te wassen ,super!
Leuke sfeer ,weer wat mensen ontmoet ,even bijgepraat ,alleen jammer dat ik zo snel weer weg moest ,maar ja ,de vrouw moest aan t werk...... Was ook één van de eerste langere ritten in de variant ,(normaal heeft de vrouw m altijd mee) ,maar het rijd toch wel relaxt ,zo'n 110 pk Tdi'tje En makkelijk zo'n kofferruimte Volgend jaar maar weer heren ! Toppie !
|
||||
|
||||
Vanmorgen ook even richting Eelde gegaan samen met Erwin G60 (die net op tijd weer nuchter was. Toch de Corr maar even laten staan en Erwin als bijrijder meegenomen in de Fun ).
Zo'n indoormeeting rond deze tijd van het jaar is super. Lekker droog even rustig rondneuzen. Er waren wel veel mensen met hun show-and-shine auto gekomen ondanks het barre weer. Toppers !!!! Catering was ook dik voor elkaar (was ook te verwachten met Alberto in de organisatie). Broodje gezond smaakte prima !!! Wat mij betreft volgend jaar deel 2 !!!! En dan uiteraard met de GTI. Mensen van VAG Fryslan bedankt voor de goede organisatie. Groeten, LRR
|
||||
|
||||
Prima geregeld weer, en een toplocatie! Volgend jaar ben ik zeker weer van de partij . Dank weer aan de heren van VAG-Fryslân!