|
|||
|
|||
Lampje blijft branden.
Nadat de kachelradiator kapot was gegaan van mijn Golf 2 1.6 automaat uit 1984 heb ik deze vervangen en gelijk maar de koelvloeistof vervangen en alles ontlucht, maar nu blijft alleen het rode lampje knipperen in het dashboard van de temperatuurmeter (eerste7 a 10 minuten ong. bij een koude motor).
|
|
|||
|
|||
dan is waarscijnlijk de koelvloeistof niet op peil. Kijk dit eens na met een koude motor
|
|
|||
|
|||
Kabeltje bij de sensor[koelvloeistofvaatje]niet los of gebroken
|
|
||||
|
||||
lampje demonteren?
|
||||
|
||||
Wat is dat nou voor slechte oplossing dan...
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb dit probleem ook met mijn 1.6 diesel, als ik hem start met koude motor gaat het lampje direct knipperen na het starten, en blijft de hele rit knipperen(zelfs nog na een paar honderd km) Wanneer ik dan een poos gereden heb(bijv.50km) en ik zet de motor uit, en kort daarna weer aan dan is het meestal weg. ik heb ook al een paar kvs temp, sensoren vervangen. maar het probleem blijft zich voordoen, kvs is bij mij ook gewoon op peil. ik vind dat geknipper ook erg irritant
|
||||
|
||||
Yes, ik kan weer met een topic meekletsen.
Net iemand naar station gebracht, en heel de weg is dat lampje blijven flitsen... Ik had de kan KVS in de auto staan, dus heb wat bijgevuld, maar daarna bleef ie nog doorknipperen. Morgen maar eens alle kabeltjes nalopen dan.