|
||||
|
||||
erover plassen schijnt ook wonderen te doen!
|
||||
|
||||
Zoutzuur halen bij de bouwmarkt...
Als je hem goed kaal hebt dat eroverheen en binnen een halve dag is het roest. De natuur doet het verdere werk. Maar gaat iedereen dit nu doen? Anders haal ik mijn kap er weer af hoor :P
|
||||
|
||||
1 dag in zoutwater
|
||||
|
||||
Quote:
als je het deed om origineel te zijn was je zowieso al 4 jaar te laat
|
||||
|
||||
Quote:
Hoezo? In de Opel scene is dit al langer dan 4 jaar hoor.. [disclaimer] niks tegen opel, maar ze roesten wel[/disclaimer]
|
||||
|
||||
Quote:
daarom ook de smiley... Als je trouwens nog echt origineel wilt zijn moet je van goede huize komen.
|
||||
|
||||
ik heb net even mijn motorkap kaal geschuurd
eerst wat verfafbijt erop 10 rust en met een plamuurmes eraf gehaald dit wou opzich best wel morgen nog een x dan de restjes eraf dan wat rommel erop en afwachten wat er gebeurd als het wat word denk ik dat ik de hele auto maar doe
|
||||
|
||||
maar hoe zit dat dan met de roest stoppen als je genoeg roest heb verzameld,anders reost het toch binnen een jaar door
|
||||
|
||||
Insmeren met vasaline hahaha.
|
|
||||
|
||||
Ja hallo, wat wil je nou .. Roest of geen roest?
|
|||
|
|||
met betonreineger werk super
|
|
||||
|
||||
remreiniger erop heb ik me laten vertellen
|
||||
|
||||
als het inmiddels nog niet gelukt is had je beter een mk3 kunnen kopen... dan was et vanzelf gegaan...
|
|||
|
|||
Hoe lang gaat zo'n auto mee ??????
|
|
||||
|
||||
Licht aan jezelf.
|
|
|||
|
|||
aan je handen zitten ook zuren gewoon ff door je handen laten gaan en idd buitenlucht en het zout op de weg doet ook wonderen
|
|||
|
|||
OF !! leg er iets van RVS in de buurt door het magnetische veld van het rvs gaat het minder edele materiaal ( staal ) sneller roesten
Word me op school verteld! daarom hebben schepen anodes van zink zodat die anodes gaan oxideren en niet het schip.. ( die willen uiteraard het tegenovergestelde )
|
||||
|
||||
als het metaal kaal is, gewoon goed ontvetten met b.v. thinner of idd remreiniger.
ondanks het schuren e.d. blijft er toch een soort van "vettigheid" opzitten. bijna alle eerder genoemde middelen komt op hetzelfde neer. ontvetten dus.. en dan beetje vocht erop of buiten zetten voor een weekje.. |