|
||||
|
||||
Golf 1
Ben op zoek naar een golf 1, waar niet aan gelast hoeft te worden.
Hoeft niet moeders mooiste te zijn maar wel goed en wegenbelastingvrij. Ik zie de reacties wel verschijnen per mail of per telefoon: Alvast bedankt michielvanstraaten@hotmail.com 0653447128 Kom uit Sliedrecht is omg. Dordrecht / Rotterdam, maar voor een goede rij ik graag een stukje |
|
||||
|
||||
Staat zat op marktplaats...geen idee welke prijs en welk bouwjaar je zoekt?
1967 T2a Panelvan op 17" 'Fuchs' EXIT 1975 Golf LS 'Swallowtail' 20VT EXIT 2000 Audi TT Quattro 225pk op 19" Bentleys en air EXIT 2008 Audi A5 Coupe TFSI 210pk S-line 20"EXIT 1968 Chevrolet Camaro RS 327 V8 1992 Nissan 300ZX Twin Turbo |
|
|||
|
|||
Heb er 1 voor je staan al 5 jaar in bezit betreft een net belastingvrije golf 1 gti org nederlands .
Belastingvrij en wordt geleverd met nieuwe apk en grote beurt verlaagd dmv schroefset rondom zwarte lichten 14 7 en 8j steffan supersprint uitlaat vanaf spruitstuk quartet set flipflop lak corrado leer enz bod boven 4000 Gaat weg ivm andere intresses |
|
|||
|
|||
ik heb ook nog een mooie oldtimer staan golf 1 mk1 1983 koperbruin , mooi excemplaar
foto's staan in mijn profiel, er zitten nu alleen blauwe kentekenplaten op. mvg |
|
|||
|
|||
ik heb nog een mars rode golf 1 uit 83 is eventueel wel te koop voor 1650 euro hoeft niet aan gelast te worden pb maar als je interesse hebt
|
|
|||
|
|||
Quote:
DEZE http://auto.marktplaats.nl/volkswag...P_target=auto-s |
|
|||
|
|||
heb nog een donkergroene 3deurs staan 1.5 jb automaat uit '82 !
niet moeders mooiste heeft wat oppevlakte roest maar zeker niet rot !! p.d. maar bij intresse ! gr.Martijn