|
|||
|
|||
Leuke cabrio en de velgen staan hem goed !
|
||||
|
||||
En toch twijfel ik bij mij zit er een duidelijke knik van de spaak naar het echte hart zeg maar, ik heb het idee dat het geen parabool wiel is, niet dat dat wat uit maakt hoor maar even voor de discussie
Mijn parabool: G60 fahrer 17" 8j: Parabool onder de bus van chiel (dit is van een a8 dat is 17" 8.5j 5x112) De laatste foto is niet echt een hele duidelijke maar de echte a8 parabool heeft precies het model van de TT parabool, op de 8.5j en de steek na natuurlijk |
|
||||
|
||||
Weer wat geleerd !!
Toch ben ik er tevreden mee Groeten.
|
||||
|
||||
Quote:
Haha zeker, en zo bedoel ik het ook niet hoor Het ziet er zeker goed uit, het lijkt veel op mijn auto maar toch zag ik iets raars. |
|
||||
|
||||
Vandaag weer even bij Steven Scholten geweest.
Nieuwe rubbers gehaald voor over de voorruit en de A-stijlen. Morgen even monteren, en weer een klusje klaar !!
|
||||
|
||||
Hey Ralph hoe staat het met de cabrio en de plannen ???
|
|
||||
|
||||
waar maak je je druk om, je hebt UBER dikke wielen, en die knik zien ze heus niet bij 200 KM/H....???
Ik zeg, niets meer aan doen, je hebt een hele dikke MKIII Cabbie Cheers Lars
|
|||
|
|||
bunskoek
leef je nog ? hehe |
|
||||
|
||||
Velgen staan hem goed! ziet er netjes uit, vind het interieur 1 van de mooiste die je kan hebben in een mk3
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik had ook al het idee dat ie aan een winterslaap is begonnen |
|
||||
|
||||
En Ralph hoe staat het ermee.
Nog plannen of veranderingen ondertussen ??? |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan ik beter aan jou vragen. Jij bent vertrokken zonder zonder iets te laten weten !!
|
||||
|
||||
Quote:
De cabby staat om diverse redenen weer bij Scholten in de opslag. In het kort kan ik zeggen dat het niet was wat we er van verwacht hadden. Voor de vrouw was het geen ideale wagen, slecht zicht naar achter enz. Daarom maar een 6N2 voor haar gekocht. Zelf rij ik voorlopig in een 90ér polo coupé GT. Leuk bakkie maar ook te koop !! Zal het weekend wat pics maken en posten in een nieuw topic. Groeten.
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je hem weer aan steven terug verkocht dan of staat ie daar om door Steven voor jouw te worden verkocht ? Ps wat heb je met de parabolen gedaan ook verkocht ??? |
|
||||
|
||||
Steven heeft hem terug gekocht. De parabolen zitten nu onder een corrado TDI in Sneek ergens.
|
||||
|
||||
Ok helder.Wel jammer maar er komt vast wel iets anders leuks voor terug.
|
|
|||
|
|||
Quote:
ja klopt was ook last minut werk:P http://auto.marktplaats.nl/volkswag...P_target=auto-s hier een mooi iets voor jouw |
|
||||
|
||||
Geweldig een link die het niet doet !!!
|
||||
|
||||
Quote:
Doet het wel.