|
|||
|
|||
Gezocht! mensen uit Poeldijk/westland vw golf 2
Hallo ik heb een vw golf 2
gekocht via marktplaats een jaar of 2 geleden nu 2 jaar later is hij al een stuk veranderd maar ben eigenlijk op zoek naar de vorige eigenaar lijkt me leuk om wat meer van die golf te weten dus bij dezen de auto kwam uit poeldijk in westland (stond op de achteruit) weet u meer of weet je van wie hij was laat het weten vw golf 2 edition one paars aez wielen tj sr o7 fotos kunne gestuurd worden mvg christian |
|
||||
|
||||
denk dat je zoek actie nogal nutteloos is..
zoek je de vorige eigenaar? of de eerste eigenaar?
|
|||
|
|||
Quote:
nutteloos lijkt mij het nooit.als je het niet probeerd dan is het nutteloos het volksforum is door heel nederland bekend en het lijkt me gek dat er niemand uit poeldijk komt ik ga er alles aan proberen om er iets achter te komen chris_vwg60 |
|
|||
|
|||
Je kan het altijd proberen.
|
|
||||
|
||||
hoe heet die tjoening toko van Steef ook alweer Xtreme nogwat... die zit in de Poelk. misschien daar een mail heen doen?
|
|||
|
|||
die heet xtreme-tuning http://www.xtreme-tuning.nl/
ik woon in naaldwijk dat is 5 kilometer verder heb je foto`s misschien heb ik hem wel eens gezien |
|
|||
|
|||
Quote:
zo je ziet is het opzich nog geen eens zo nutteloze aktie |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
en ben je al iets wijzer?
|
|
|||
|
|||
Quote:
hee nee eigelijk niet ik heb er een bericht naar gestuurd en heel het verhaal verteld maar krijg geen reactie ik hoop tog dat er iemand mij meer erover kan vertellen ben reuze benieuwd |
|
|||
|
|||
up
|
|
|||
|
|||
niemand ?
|
|
|||
|
|||
post eens een foto
|
|
|||
|
|||
+fotoss
Quote:
hier eindelijk de fotos van hoe hij er uit zag toen ik hem net had ik hoop dat jullie er wat wijzer van worden |
|
|||
|
|||
up
|
|
||||
|
||||
Heb deze wel eens in Naaldwijk zien staan volgens mij, maar dan wel met BBS'jes eronder, maar van wie hij was????
Geen idee, veel succes nog met de zoektocht! Groeten uit het Breje durrep
|
|||
|
|||
Quote:
okee jaa dat kan goed kloppe in ieder geval bedankt voor je reacitie als nog ergens achter kan komen via via omdat je ervlak bij woon dat zal supper mooi zijn groeten christian |