|
|||
|
|||
sjobbiee (vento)
Goeiedag mensen,
Hierbij wil ik me even voorstellen, aangezien ik nieuw op dit forum ben en ook over een Volkswagen beschik. Ik ben dus Job (sjobbiee), en ik ben 18 jaar oud. Ik voelde me tot dit forum aangetrokken, omdat een vriend van mij hier heel wat leuke auto´tjes heeft laten zien, die op dit forum staan. Zelf heb ik een Volkswagen Vento uit ´93, 1.8 liter (90pk) met 18x.xxxkm op de teller, en is donkerblauw. Mijn vader had 'm destijds nieuw gekocht, en later ('99 geloof ik) verkocht aan kennissen. De ouwe heer die de auto had gekocht, is onlangs overleden. De weduwe die overbleef, besloot toch een auto te kopen met een hogere instap, aangezien ze al op leeftijd is (een Hyundai I-10). Ofwel, het hele verleden van de auto weet ik (geen schrikbarende dingen mee gebeurd). De staat waarin ik de auto kocht: Met ja, inderdaad, de weduwenaar die mij deze auto weer had verkocht. Op dit moment staat hij er als volgt bij Het volgende is al veranderd aan de auto: - Koppelingsplaten vervangen - Bumpers meegespoten - Versterker/sub erin gestouwd - Andere uitlaatjes - Deuken, krassen, etc. laten verwijderen - Xenon - look lampjes erin - Andere (17") velgjes met (nieuwe)Toyo bandjes er omheen. - Nieuwe schokbrekers achter - Spatbordverbreders gemonteerd (en in kleur meegespoten) Wat ik nog van plan ben: - Smoke achterlichten / zij knipperlichten - Verlagen - Ramen blinderen - Misschien trekhaak eraf Nouja, ik hoop dat hij jullie wat bevalt. Last edited by sjobbiee : 06-10-2008 at 16:53. |
|
|||
|
|||
leuke wagen en welkom hier! ...
|
|
|||
|
|||
Quote:
bedankt voor het compliment |
|
||||
|
||||
Nette ride idd
Niet helemaal mijn smaak.. En trekhaak eraf is geen slecht idee En natuurlijk Welkom!
|
|||
|
|||
Quote:
Dankjewel! Hoezo niet jouw smaak als ik vragen mag? |
|
|||
|
|||
Jacobus, Alles lekker jonge ?
Ook maar aangemeld ? Gr Michael |