|
||||
|
||||
ja klopt gerard die golf is net gespoten is de oude wob 20vt van theo hier uit dokkum en is nu van iemand bij jullie uit zwaagwesteinde dus je zal hem nog wel eens zien en zitten idd 17"baracudda,s onder
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb hem vandaag ook gezien, niet erg orgineel die kleur . Verder wel een nette strakke auto. Maar hij kan nog niet in de schaduw staan van die van Gerard. Sorry dat ik het zeg maar de waarheid is hard....
|
|||
|
|||
Quote:
dit is spannend ...wie leverd de eerste foto's van deze auto |
|
||||
|
||||
Quote:
zo af en toe kriebelt het he.. was even een trailer gaan omkoppelen in Duitsland op zondag. en vriendin van Marc wilde al heel lang mee, dus die heb ik ook meteen genezen.. die hoeft niet meer
|
||||
|
||||
Van 't weekend in Landgraaf in de buurt van Snowworld een mooi lage Kever gezien.
Wit van kleur met een rekje op 't dak. Verrekt mooie auto moet ik zeggen!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja nu ben ik ook benieuwd Meestal als iemand hem uit Zwaagwesteinde hem heeft blijven ze niet mooi
|
|||
|
|||
Quote:
|
|
|||
|
|||
Quote:
zo erg dat Zwaagwesteinde |
|
||||
|
||||
Gister rond 18.00 in Tolbert een groene Jetta 1, flink laag op ats classics en een dakrekje.
|
|
||||
|
||||
zag hem vandaag weer staan in leeuwarden maak wel even foto,s ervan als ie er weer staat morgen of zo
|
|
||||
|
||||
Deze jetta stond afgelopen zaterdag bij de Vakgarage Doornbos in Leek op het achterterrein.
|
||||
|
||||
als je in de stromende regen op de A20 rijd, en je rijd al dik 20 te hard.. als je dan opgedrukt word door een Golf3.... Dan is het Kamil/AryX... Nette auto voor zover ik kon zien in het donker. en snel ook, want hij verdween weer in een paar seconden na even gezwaait te hebben.
|
||||
|
||||
Ronnie zn oude bora gezien in binnenstad van groningen , zag er nog goed uit jonge.
|
|||
|
|||
vanavond na 22:00 uur in Leeuwarden leuke golf 2 met rolkooi erin???
kenteken begon met yy-??-?? Je ging naar tankstation bij mcl. groet erik |
|
||||
|
||||
Gisteren bij VW Beschaffung in WOB de Golf VI gespot en er wat rondjes omheen gelopen; sieht schön aus, laat maar komen!
En de Scirocco ook nog even bekeken, eentje (1.4 twincharger) volgas weg zien (en horen!) trekken tot in de toerenbegrenzer en de folder van deze schöne Auto meegenomen.
|
||||
|
||||
nou daar is ie dan de foto van de grijze golf
|
|
||||
|
||||
Quote:
Nou had van de week contact met iemand die bij de bora is gaan kijken en hij is in 3 maanden wel hard achter uitgegaan had al een beetje schade aan de rechter kant een bal tegen het achter paneel en van binnen zag hij er ook al niet uit , en dan ook nog in de advertentie plaatsen van een liefhebber geweest ,nou dat klopt wel maar zo heb ik hem niet achter gelaten zeer jammer |
|
|||
|
|||
Quote:
de kleur lijkt er op ...maar dan heb je het ook gehad vind ik geen reden voor paniek voor de man uit de westreen |
|
||||
|
||||
Damn deze heeft de mijne nog nooit gezien
Lekker creatief dat soort type's.
|
||||
|
||||
nee gerard deze is bij lange na niet vergelijkbaar met die van jou hij heeft overigens ook nog een edition blue ook nog te koop volgens mij
|