|
||||
|
||||
die resonantie lucht is dat hetzelfde als het geluid van het opspoelen van de turbo?
|
|||
|
|||
Quote:
kuchel.. sipke 10.watwashetookalweerrichard? maar das geen 20vt
|
||||
|
||||
Quote:
Sipke zijn motor is een RS2, deze mag wel naar buiten afblazen. Ook door het Seinhorst inspuitsysteem dat niet met een closed circuit LMM system werkt. Heb zelf nog niet die auto 10.x zien rijden. |
|
||||
|
||||
idd. maar als ie gaat...dan gaat ie ook...
|
||||
|
||||
Quote:
Sipke reed in dr88 11.3 |
|
||||
|
||||
Quote:
Wist je dat de motor van JD al 5 jaar lang niet uitelkaar is geweest En dat hij er gewoon RIJDEN mee komt en gaat. Ook naar GTI INTERNATIONAL. Dat zijn niet veel die met z´n hoog vermogen dat aandurven. |
|
|||
|
|||
true.. maar hij heeft het ook wel verdomd goed voor elkaar!
btw ik sprak nog even met sipke voordat ie met de sprints ging meedoen begin juli.. hij had em vorig jaar in t hok geschoven en er die bewuste vrijdag er weer uitgehaald
|
||||
|
||||
Quote:
JD heeft nooit 11.3 gereden, het was echt sipke die vorig jaar tegen die bruine bell air 11.3 reed. Ik heb sipke nog nooit in de 10.X zien rijden |
|
||||
|
||||
Nou dan wil ik wel eens weten waneer hij dat deed
|
|
||||
|
||||
http://www.vwgolfcluboverijssel.nl
dan even naar "leden" links ovenin golf 3 variant g60 van patrick mensink... |
|
||||
|
||||
...even op die foto klicken...
|
|
|||
|
|||
Cker 20VT nemen, G60 is alleen maar gezeik.
Maat van me heeft een golf 3 met G60 maar hij is er nie blij mee. Hij heeft het blok zo laten soepen dat ie 300PK heeft, hij heeft ook geen G60 maar G72. Heeft iets met de G-Lader te maken, komt direct uit Duitsland. Beter 20VT, andere maat van me heeft golf gti 2 ,met audi tt 1.8t er in met K04 turbo en chiptuning, het ding heeft 274PK op 420NM!!!!!!! Niet gezond in zo'n autootje!!!!!!! |
|
|||
|
|||
G72
|
|
||||
|
||||
j is die rs gtr72 uit duitsland..inlaat en uitlaatzijde vergroot naar 72mm... iemand op t corrado forum had er ook eentje..
nog nooit gezien maar wel over gelezen mel