|
View Poll Results: Flyers ja of nee | |||
Ja flyeren geen probleem mee onder de wissers | 9 | 6.92% | |
Nee geen rommel onder mijn wisser | 57 | 43.85% | |
In de tassen bij de entree | 44 | 33.85% | |
I don't give a Fuck | 20 | 15.38% | |
Voters: 130. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Het is allemaal zo duidelijk.
Het meerendeel zegt nutteloos en zich er aan te storen. en toch konden we vandaag weer flyers onder de wisser vandaan klauwen zijn er dan nog steeds mensen die het niet snappen blijf van andermans spullen af |
|
||||
|
||||
Quote:
+2 voor de optie I don't give a fuck dus
|
||||
|
||||
Quote:
Ik heb nu 3 flyers van VW Team Brabant meeting volgende week Zondag... Elke keer haalde ik ze weg en elke keer deden hun er weer 1 onder
|
||||
|
||||
Wat een zeiktopic zeg... ga dan voor de cleane look...geen ruitenwissers!
Als je je al druk maakt om een flyer onder je wisser.............
|
||||
|
||||
Ok Gerard daar gaan we dan HAHAHA
|
|
||||
|
||||
Quote:
alleen om het flyeren zou ik het al doen loop liever het risico voor een boete dan dat een ander aan mijn auto zit. je hebt gewoon van andermans auto af te blijf in welke zin van het woord dan ook. Last edited by Roy-16VT : 21-09-2008 at 21:30. |
|
||||
|
||||
Dus je denkt dat je auto voor de rest niet aangeraakt zou worden als ie op een meeting staat?
Als je auto je zó heilig is, waarom dan geen paaltjes met afzetlint er omheen...
|
||||
|
||||
Quote:
sorry ga van mezelf uit, waarom zou je in godsnaam aan een auto van een ander moeten zitten. om te voelen hoe die voelt sorry maar wat van een ander is heb je af te blijven, ook als je van je flyers afmoet geef ze dan persoonlijk af dan heeft iedereen zowiezo nog de kans om ze te weigeren. |
|
|||
|
|||
ook een beetje kort door de bocht hoor..
ik neem aan dat als er geflyerd word dat ook door liefhebbers gedaan word die ook respect voor andermans auto hebben. persoonlijk vind ik het ook wel leuk als iemand naar je auto kijkt en er dan (voorzichtig ) een flyer op doet.... in de hoop dat jouw auto ook op hun meeting komt (een compliment toch??) maargoed als er zoveel mensen (zoveel hebben er trouwens niet gereageerd) een hekel aan hebben zal ik het op de vergadering van onze meeting zeker aankaarten dat het misschien een goed idee is om met andere meeting organisatoren te overleggen onze flyers in de promo tassen te doen. groeten rutger |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo en dat is dus waar het meerendeel voor streeft dat er dus zoals jij nu aangeeft iets mee gedaan wordt. maar het is het meerendeel van de poll hier en dan de mensen die je in levende lijve op de meetings zich er aan ziet ergeren nog. maar vind het zowiezo mooi dat er iets met de (tussen)uitslag van de poll gedaan word. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je weet dat Rene gemiddeld 2 dagen erover doet om zijn auto te poetsen, wil je natuurlijk even voelen hoe glad de auto daarvan wordt, en daarbij natuurlijk vettige vingervlekken erop aanbrengen ...
|
||||
|
||||
Sticker maken met daarop Ja, wel clean en Nee, geen kutflyers onder m'n wisser
|
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
het gaat me niet zo zeer om de flyers, want je weet nooit wat voor leuke meeting er aangeprezen word..
maar waar het mij om draait is dat ze gewoon niet aan mijn auto moeten zitten! tenzij ik er bij sta en ze willen ff voelen of het wel echt is... |
|
||||
|
||||
Quote:
Zo kan ik me nog een belgische golf 1 cabrio herrinneren van een aantal jaar geleden. Die was zo ver gecleaned dat ie zelfs geen ruitenwissers meer had Flyer probleem opgelost, dat wel!
|
|||
|
|||
ik was een paar maanden terug op de meeting in burgum daar hadden ze een flyer van een half in elkaar geflanste audi 20v g60 blok te koop, en bij mij onder de ruitenwisser gedaan. dit terwijl ik een perfecte 16vg60 heb. dat vind ik irritant.Alsof ik daar in geinteresseerd zou zijn in die troep.
|
|
||||
|
||||
Maakt mij niet zoveel uit, alst maar nie regent :P
Whahaha, heb je van die inkt op je raam enz :S Meestal gooi ik ze toch meteen weg, alst nix is
|
|||
|
|||
Weg met flyers!
De meesten weten toch wel wanneer welke meet is, daar heb ik geen reclame voor nodig!
|
||||
|
||||
Quote:
Ja heb ik ook gezien Ik heb een paar x dezelfde op het raam gehad op meets van rolbeugels Is ook niet echt iets wat ik nodig ben heb er zelf een hele dikke in Tegenwoordig is het VW wereldje zo klein geworden met internet iedereen weet wel waar wat te doen is.
|
||||
|
||||
Quote:
Amen... einde discussie einde topic naar mijn inziens! |