|
|||
|
|||
toch maar eens beginnen aan mijn jetta..............
goeie dag,
zoals sommige mensen hier wel weten heb ik nog een jetta 1 uit 1982. heb de jetta gekocht in tubbergen met nog geen 17dkm op de klok en zelf bij de rdw op nederlands kenteken laten zetten. na er een tijdje mee gereden te hebben bleek de koppakking lek ze zijn en heb ik de kop er af gehaald. ook heb ik toen bijna de hele auto gedemonteerd omdat er toch wel wat mindere plekjes aan zaten ! nu ben ik na 2,5 jaar toch weer begonnen met de jetta ! zo heeft de jetta er de laatste 2,5 jaar bij gestaan: maar ben gisteren ff naar serge pot geweest en die heeft de cilinderkop ff nageken ! dus binnenkort maar is een poging wagen om de kop te monteren ! gr. Martijn p.s. het word mijn daily en er komt een gastank in ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
hej die ken ik nog wel
|
||||
|
||||
Wauw, dat werd wel tijd zeg :P
|
|
|||
|
|||
word idd wel tijd ja..........................
maar komt eigenlijk door esther die vind dat ik hem maar is af moet maken ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Goh, dus vrouwen hebben af en toe wel een goede invloed
|
|
|||
|
|||
zijn er hier trouwens mensen die op gas rijden in een golf/jetta 1.5 jb ??
gr. Martijn
|
||||
|
||||
Quote:
jah goede vraag!! iemand??? |
|
||||
|
||||
Quote:
geef me eff een seintje als je er 1 tegenkomt en gas daar kook je toch op????
|
|||
|
|||
vandaag de jetta is uit de hoek gehaald dan kan ik er wat makkelijker bij !
binnenkort maar is proberen de cilinder kop te monteren ! gr. Martijn
|
||||
|
||||
Komt er eindelijk leven in de jetta
|
|||
|
|||
is er hier iemand die mij wil helpen met het monteren van de cilinderkop op mijn jetta ?
kan het misschien wel zelf maar wil gewoon dat het in 1 keer goed zit ! hoeft niet voor niks maar een beetje schappelijk bedrag zou fijn zijn ! b.v.d. gr. Martijn
|
|||
|
|||
iemand die mijn wil helpen met het monteren van de cillinderkop ?
gr. Martijn
|
|||
|
|||
ff op internet opzoeken steld geen rukvoor!
|
|
||||
|
||||
"emiel" rijd toch die groene mk1 op gas? dat ding dat te koop staat
|
|||
|
|||
ff een kleine update:
afgelopen zaterdag ff geprobeert de nokkenas weer te monteren maar daar ging het mis , dus nu maar opzoek gegaan naar een ander blokje ! zondag 29 maart ga ik bij moroder kijken en luistren naar zijn 1.7 met 5 bak ! na dat ik daar geweest ben volgt er meer info ! gr. martijn
|
||||
|
||||
nog nieuws over je nieuwe blokje?
Golf5 1.9 TDI (daily) Golf4 1.9 SDI (verkocht) Polo 1.9 SDI (verkocht) Golf1 Mk1 GTD Project(sleeping) '83 LO41 Golf1 Mk1 GTI Project(sleeping) '83 marsrood LA3A Scirocco 1.6 (verkocht) Polo 1.0 (verkocht) |
|
|||
|
|||
nope, ga 29 maart pas kijken dus daarna volgt er meer info !
gr. martijn
|
|||
|
|||
afgelopen vrijdag ff naar friesland over gevaren om bij alberto een 1.8 16 op te halen !
het was ff rijden maar de gastvrijheid was super !! nu zit ik alleen ff te kijken wat wijzer is ? 1* het blok in bouwen met de injectie en dan op keteken laten zetten en daarna ombouwen naar carbs 2* het blok er inhangen met carbs en dan laten keuren ! mijn voorkeur gaat uit naar optie 2 omdat er dan een stuk minder draden aangesloten hoeven te worden. maar wat zeggen ze er bij de rdw van als je met een 1.8 16 op bijvoorbeeld webers komt om hem op keteken te laten zetten ? gr. Martijn
|
||||
|
||||
Blok inbouwen met injectie en hem daar ook op laten rijden....heb je veel meer plezier van.
|
||||
|
||||
Quote:
In ieder geval optie 1, dat lijkt me makkelijker keuren. Maar ik ben het eigenlijk ook met René eens. Hou gewoon lekker die injectie, en zet er een sportief uitlaatje onder als het om 't geluid gaat. Kroegen-pk's zijn leuk, maar die krijg je ook wel op een andere manier, en je verbruik gaat met die carbs ook nog eens een stuk omhoog... om nog maar niet te spreken over het afstelwerk elke 4 dagen. En wat die gastvrijheid bij Alberto betreft kan ik meepraten, je zou haast alleen al daarvoor dat ritje maken.