|
|||
|
|||
Aloha,
even een tussenstandje, wat is dit? Ja ja ik weet het dat is een handschoenenvakje van een golf II met de zekeringen erop beschreven. Maar..... Als je hem omdraait krijg je dit. Ben al aardig op weg. Wat vinden jullie er tot nu toe van? |
|
||||
|
||||
Whu? Wat ben jij nou aan het fabrieken?
|
|||
|
|||
Eh, blijft dat wel zitten? Volgens mij sodemietert dat klepje er zo af
|
|
||||
|
||||
sow das lelijk, Kun je het niet gewoon in je deuren kwijt?
|
|
|||
|
|||
Quote:
Ik vind het eigenlijk wel grappig verzonnen . . . . Of dit idd lang op zijn plek blijft zitten met de eerste de beste hobbel, heb ik ook mijn twijffels een beetje over . . . |
|
||||
|
||||
haha wel grappig mischien wordt het wel wat.
maar ik betwijfel het |
|
|||
|
|||
Haha leuke reacties!
De linkerkant blijft inderdaad wat moeilijk zitten, maar daar bedenk ik nog wel iets op. Uiteraard is het nog niet klaar! Er zit nog veeeeel schuurwerk aan voordat het geflockt kan worden, en de auto in gaat. De rechterkant ga ik vanmiddag maken, die zal beter blijven zitten. Ik plaats de middentoners niet in de deur omdat de deur als klankkast dient voor de slagwoofer. Als ik daar nog een middentoner bij zou zetten, zou de slagwoofer het idee kunnen krijgen dat hij in een kist zit met een zogenaamd passief-membraan. Waardoor de middentoner uiteindelijk evenveel laag gaat proberen te geven als de slagwoofer, en dus stuk gaat. En een apart kistje in de deur maken... Ja ja das ook weer zoveel en moeilijk werk. Dit is een stuk makkelijker en sneller. Ik post vanavond wel even een fototje van hoe het er uitziet in de auto. |
|
||||
|
||||
hoeveel origineel nl synchros rijden er nog rond eigenlijk?? heb er zelf ook 1....
|
|
|||
|
|||
Quote:
Mijne is niet orgineel NL, hij is ingevoerd uit duitsland. |