|
||||
|
||||
Bekende G60
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
met een versleten stoel
|
||||
|
||||
beter duur dan niet te krijgen
|
||||
|
||||
bij Janbos wel denk ik???
|
||||
|
||||
Quote:
voor die € 10.500,- mag je toch op ze minst een nette stoel verwachten
|
||||
|
||||
Quote:
En een mat op de vloer |
|
||||
|
||||
Quote:
dat nog niet eens, zo staat wel 'clean' en naadloos:P alleen er mag wel even gestofzuigd worden voor een auto van 10.500 euro
|
||||
|
||||
wel een mooie golf verders..
alhoewel dat ook wel mag voor dat bedrag... |
|
||||
|
||||
Wat een bak geld!!!! dan is er anders ook nog wel wat denk ik
|
|||
|
|||
Dames........er zit een compleet Recaro interieur bij. En alle orginele delen........Begin hier op een andere site te lijken.........
|
|
||||
|
||||
nee
1500 a 2000 euro voor een setje velgen vragen is zekers wel normaal
|
|||
|
|||
denk voor een auto in die staat en optie's een redelijke prijs te koopt geen afgetrapte bak waar de lijsten in de lader gelijmt zitten met een bak waar je maar moet gokken in welke versnelling die zit
is gewoon een auto waar de nodige uren in zit en veel aan gedaan is JD bewerkte motor en chip Vw motorsport lader Groep A rvs uitlaatsysteem Vw motorsport short shift Brembo remmerij 17 inch BBS RS 001 velgen (7jx17 en 8jx17) Intraxx custom made schroefset Alle motorsteuen en rubbers (stabi etc) aangepast powerflex principe Xenon French style bermstralers Bonrath ruitenwisser Rood/witte achterlichten Sparco Rev kuipen Elektrische ramen Schuifdak Sigla chrome ruiten Momo snapp off stuur tel al deze dingen eens op en koop een strakke auto en bouw hem op denk dat je nog geld te kort komt |
|
||||
|
||||
klopt, maar ook op zo'n auto zit een afschrijving..
|
|
||||
|
||||
Is vroeger niet vaker geraced met die wagen?
|
||||
|
||||
Of hij het geld waard is of niet maakt niets uit, ik kijk er naar als vw/golf liefhebber en vind het gewoon een strakke golf.
Als ik nou meer uit mocht geven aan me hobby ik die 11 ruggen gewoon opkuchte voor deze mk2 |
|
|||
|
|||
Quote:
Is hij eerste eigenaar van de auto dan??? Weet hij hoe erin duitsland mee gereden is????? Nee, dus dan kun je ook niet zeggen dat ie niet afgetrapt is. Misschien beult ie hem wel af en poetst hem elke weer op zodat ie weer nieuw lijkt. En geplakte lijsten??? Tja, dat mag dan ook wel voor dat geld. En dat JD er even heeft naar gekeken is ie zeker ook meerwaarde Ach ja, Hoe wordt je snel rijk he. |
|
||||
|
||||
Ik begrijp zeker dat het een mooie G60 is absoluut waar.
Maar de gemiddelde G60 ligt qua prijs rond de 3500€. Waarom moet deze dan zo duur? Alle extra's op de auto zijn toch geen 6500€ waard ? Vragen mag altijd maar of het een reëel bedrag is vraag ik me af.
|
|||
|
|||
Dames, dames ........heerlijke topic weer. De auto is getaxeerd.Dat bedrag is aantoonbaar, ook de herbouwwaarde. En dit is hoger dan mijn vraagprijs. Er is niet mee geraced. De motor is 5000km oud.Alle onderhoudsboekjes ,papieren , rekeningen zijn aanwezig. Ik weet alle eigenaren van de auto. Vanaf de eerste die hem nieuw in Dld. gekocht heeft. Een man van 38 toen. Dus lijkt mij wel een liefhebbers auto. Maar maakt niet uit.............
|
|
||||
|
||||
Wat is eigenlijk de km-stand van de auto?
|