|
||||
|
||||
Aircooled at the barn
Net terug van een fantastisch weekend AirCooled At The Barn sponsored by Evam Classic
Buurman en iedereen bedank voor de gezelligheid...een uit duizend...kijk voor meer pictures op the aircooled folks |
|
||||
|
||||
coole pics!
|
|
||||
|
||||
ja dat was super gezellig ik wil jullie dan ook hartelijk danken
voor het komen!!!!!!!! groetjes bart (BUURMAN) |
|
||||
|
||||
Het was zeker kei tof, jammer dat ik niet het hele weekend kon blijven, volgende x zeker !
|
|
||||
|
||||
hello, was good to meet you all! had a great weekend, hope to see you again soon at some shows..... will be at a belgium show next weekend if anyone is going?
andy |
|
|||
|
|||
twas maastelijk gezwellig.
volgend jaar zeker weer van de partij ben dan zeker vrijdag avond aanwezig. evam classic bedankt, buurman natuurlijk ook bedankt see ya greetings vinnie |
|
||||
|
||||
Het was een super weekend.
volgend jaar ben ik er weer bij, het was bere gezellig. evam classic bedankt voor de sponsering. en buurman ook super.... (en een gelukkig nieuwjaar) greetz paul www.aircooled-folks.com Last edited by t2bpaul : 15-09-2008 at 17:13. |
|
||||
|
||||
Aircooled at the barn
Het was super gezellig dit weekend! Evam Classics BEDANKT voor de sponsering en Buurman ook BEDANKT!
Volgend jaar ben ik weer van de partij! [IMG] [/IMG]
|
||||
|
||||
Het was echt niet gezellig.......................................... ....... maar SUPER GEZELLIG!!
Was voor mij persoonlijk het beste treffen van 2008. En Buurman, laat het niet te groot worden. Buurman, Evam Classic en natuurlijk de BOER BEDANKT |
|
||||
|
||||
jongens bedankt voor de fijne reacties!!!!
en ook ik zeg bedankt evam classic voor de sponsering!!!!! greetz bart |