|
|||
|
|||
kleur verandering op kenteken is kleine moeite en kost bijna niks.
|
|
||||
|
||||
zit in de twijfel, haha
zwart met chromen strippen is ook leuk. veelste veel kleuren!! van 1500 naar 1800 gti dan? of kost dat klauwen vol geld. |
|
||||
|
||||
Quote:
Als je een ombouw doet naar een dx motor incl. remmen etc. zou het mee moeten vallen omdat er een typegoedkeuring voor bestaat. Daar is ook een topic over zal ik ff voor je opzoeken. Verders project en zo doorzetten, dan komt het weer helemaal goed met deze mk1. groeten Ritske
|
||||
|
||||
Quote:
Jep alle remmen gaan mee, stabilisator stangen enz enz. ik heb een kale carrosserie met 83er gti kenteken, nummer kan zo overgelast worden, maarja dat is zeker zonde, hoe denken jullie erover? wel of niet doen?? |
|
|||
|
|||
Quote:
Zou ik zeker niet doen. Omkatten heet zoiets . Ik zou de boel overzetten en laten omkeuren. De motor is origineel ook in een golf1 geleverd dus moet geen problemen geven. |
|
||||
|
||||
Quote:
oke, dan gebeurd het dus niet dan ga ik even informeren wat de kosten zijn. |
|
|||
|
|||
wow ziet er goed uit. ik ben wel jaloers op je garage helaas geen ruimte hier
|
|
||||
|
||||
bedankt, we hebben er ook genoeg werk van gehad in de vakantie.
zolder moest eruit, krachtstroom aanvragen aanleggen, enz maarja resultaat mag er zijn sleutelt wel fijn de dx: |
|
|||
|
|||
Fijn he zo'n nette golf ik heb ook al twee keer mee gemaakt bij een de achterschermranden en bij de andere het hele achterpaneel maar is beide goed gekomen dus suces ermee.
mvg JVH |
|
||||
|
||||
okee bedankt
hier de GTI live te zien hebben hem nog even aan de praat gemaakt vandaag, en ja hij was warm. http://nl.youtube.com/watch?v=8gEBScNUllA |
|
||||
|
||||
Quote:
Dat zou ik niet doen, de kosten om jou project straks om te laten keuren naar gti zijn maar zo gering dat ik persoonlijk niet voor omkatten zou gaan. hier nog ff het topic over het omkeuren wat ik bedoelde, hoop dat jer wat aan hebt: http://www.volksforum.com/forum/sho...ight=vwairlines
|
||||
|
||||
Oke bedankt, het valt opzich nog mee dus.
kijk nog wel even of ik hem om laat keuren of niet |
|
||||
|
||||
Quote:
Bedenk wel dat een 83er carosserie het nummer op een andere plaats heeft dan een 79er (vooraan op de rand van de waterbak i.p.v. op de rechter veerpoot). Quote:
Zonde, dus mijn tip: s.v.p. niet doen. En w.b.t. deze auto in marsrood laten spuiten zou ik ook niet doen, marsrood heeft toch al bijna iedereen op z'n Golf 1 (incl. mezelf ) vind de kleur rood wat die nu nog heeft (origineel vanaf de fabriek) wel wat hebben, dat donkerrood metallic (wat is het, Indianarot LA3V ?)zie je niet vaak
|
||||
|
||||
Quote:
bij de waterbak is die van mij verrot, precies op de plek waar de nummer van de gti komt. Deze kleur wou ik graag op de mk1 ! wie weet hier een juiste kleur nummer van ?? |
|
||||
|
||||
René heeft verteld dat L041 zwart de kleur nummer is.
dus weet ik dat ook weer |
|
|||
|
|||
leuk man dat er vlak bij mij ook iemand bezig is met een golf 1 kom zeker ff langs om de spatborden op te halen misschien kunnen we wat info uitwisselen pb je telefoon nummer dan bel ik je even van te voren .
|
|
||||
|
||||
Quote:
ah vriescheloo, had ik nog niet gezien dat is zeker niet ver weg nee, je hebt pb. |
|
||||
|
||||
je pakt het goed aan hoor ... ga zo door ...
heb je golfjes wel eens buiten zien staan bij je huis
|
||||
|
||||
heey jonh vr6 reed jij deze week achter me aan door wedde richting vriescheloo ?
was toen met me rode golf 1...
|
||||
|
||||
Quote:
okee bedankt. haha dat kan best kloppen, toen zat ie nog inelkaar, haha |