|
||||
|
||||
ik heb 195 40 16 op mijn voorwielen (7j porsche velgen). gewoon mooi en plat, vind 165 vanaf de voorkant niets. lijkt dan wel een fietsband. |
|
|||
|
|||
ik heb die 165/40/16 op mijn rs003 zitten (dus 7breed).
naar worthersee gereden met deze combi onder mijn witte gti en geen problemen gehad. en het regende de hele nacht.... nu zitten deze onder mijn rode golf 1 gti 16v kr (dus +-139pk) en ook nog niks raar gevoeld of zo... en met de 16v ben ik niet bepaald de meest rustigste persoon.... dus voor mij pers. is er met deze combi niks mis mee!! maar ieder zijn mening hi.... grtz |
|
|||
|
|||
Ik heb ze ook onder de vr6 te liggen.
Heb er helemaal ook geen problems mee !
|
|||
|
|||
Quote:
Je rijdt ook haast nooit in die auto |
|
||||
|
||||
Kan me niet voorstellen dat je met een vr6 vanuit stilstand goed snel weg kan trekken met zulke fietsbanden.
Je bent wss een zogenaamde liefhebber die zijn auto niet "misbruikt" Ik val hier niet onder |
|
|||
|
|||
Quote:
Standaart VR6 is niet zo vlot hoor. Denk dat het met een G60 wel erger gaat. Qua optrekken dan he. |
|
|||
|
|||
Quote:
daarom rij er niet veel mee . en is echt goed mee te rijden ook als je vlot mee op trekt niks mis mee. anders had ik het al veranderd. als het door gaat met de plannen moet de banden er wel af dan kan het niet meer met deze banden. maar zien we dan wel weer.
|
||||
|
||||
Quote:
TSja een vr6 gaat s`ochtends als ie koud is het hardst toch?? |