|
||||
|
||||
motor 16V KR en mk2 onderdelen
Heb nog een complete 1.8 gti-16V kr motor te liggen.
deze verkoop ik het liefst in 1 geheel dus met bak injectiegedeelte en bedrading. vraagprijs €375,- mvg Roy Last edited by Roy-16VT : 15-07-2008 at 10:58. |
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
up en ook een goed bod is welkom
|
|
||||
|
||||
uitlaat verkocht
|
|
||||
|
||||
nu helemaal compleet en in prijs verlaagd
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
up
|
|
||||
|
||||
Kompleet met ECU, ontsteking, injectors etc. Roy? Eventueel ook nog de kabelboom? Een kameraad van mij zoekt er namelijk nog één ter vervanging van z'n 1.6 blok.
Hoor t wel van je. Mag wel een pb-tje doen of anders kom ik nog wel even hier langs. Grtx, Joop.
|
||||
|
||||
Quote:
Ja en ook de kabelboom zit erbij. |
|
|||
|
|||
toevallig c.v.
|
|
||||
|
||||
Quote:
nee up |
|
||||
|
||||
iemand nog belang???
goed bod via pm is ook welkom |
|
||||
|
||||
Wel belang bij maar voorlopig ff geen geld voor helaas Roy. Ben nu eerst me de stoters bezig (kassa..) en daarna eerst het nodige hier thuis. Jammer want t zijn echt fijne blokjes en ik had m graag reserve gehad.
Nou ja, maar ff een upje voor jou dan
|
||||
|
||||
Quote:
ff spare en een goedkoper behangetje dan |
|
||||
|
||||
Quote:
als t behangetje alles was eerst een verbouwing van de douche en dan de keuken... wordt iets langer sparen dus bij deze maar ff een upje voor je
|
||||
|
||||
uppie ook een goed bod welkom
|
|
|||
|
|||
wat mankeert er allemaal bij voor inbouw in een naakte kas?
|
|
||||
|
||||
350 euro dan ?
|
|
|||
|
|||
Verkoop je ook alleen de kabelboom?