|
|||
|
|||
Golf 1 gestolen!
Hallo forummembers,
Hierbij wil ik even melden dat vannacht mijn mooie maar ook mijn allereerste auto is gestolen voor me deur in Eindhoven . Het gaat om een grijze Golf 1 1.5 GX uit 1983 met kenteken KF-04-BT. Hij is te herkennen aan: - Jetta standaard velgen - Overal chroom behalve op de achterraam en achterste zijramen. (Edit voorraam ook niet!) - Deukje linksachter bij linksachterlicht - Kras op de motorkap (+/-20 cm lang) Laat even weten of je iets hebt gezien in de buurt of wat dan ook. Weet iemand of wilt iemand foto's voor me plaatsen? <<< Weet niet of dit in juiste rubriek staat >>>
VW GOLF 1 1.5 GX MK1! Last edited by Golf-freak88 : 22-08-2008 at 22:09. |
|
||||
|
||||
tering klote voor je man
hoop dat ze hem snel vinden. post even een foto van je auto! |
|
||||
|
||||
Klote voor je joh! mijn GX hebben ze een half jaar gelden voor de deur proberen te jatten.. ze hebben hem alleen niet meegekregen.. Helaas in jou geval wel.. Ik heb ook een GX uitvoering.. (Toeval ???)
Succes er mee! en inderdaad post ff een foto! (mag je me wel mailen als je niet weet hoe je die hier kunt posten ivovanraaij@gmail.com) Last edited by Iv0 : 22-08-2008 at 10:12. |
|
|||
|
|||
Net terug van de politiebureau, aangifte gedaan.
Ivo ik heb je een mail gestuurd met wat foto's. Alvast bedankt voor je hulp!
VW GOLF 1 1.5 GX MK1! Last edited by Golf-freak88 : 22-08-2008 at 10:29. |
|
||||
|
||||
Hierbij de foto's van de gestolen Golf
Suc6 Ivo Last edited by Sander : 28-08-2008 at 12:37. |
|
|||
|
|||
ThnQ Ivo
En die dief heeft z'n Gazelle herenfiets waarschijnlijk achtergelaten want er staat nu nog steeds fiets naast de plek waar ik hem had gezet. Slot van de fiets is geforceerd. Linksachterlicht was inmiddels al vervangen voor een ander, want die op de foto staat was een hoekje uit.
VW GOLF 1 1.5 GX MK1! Last edited by Golf-freak88 : 22-08-2008 at 22:12. |
|
||||
|
||||
Quote:
Wat F*CK man. Hoop voor je dat dat goed gaat komen. SUCCES
|
||||
|
||||
Uiteraard zal ik het melden als ik hem zie....
Hoop dat het helpt met al die truckers opt forum.
|
||||
|
||||
welk deel van eindhoven is die gestolen? komt me redelijk bekend voor deze golf1..
en aangezien ik nogal vaak het 1 en ander hoor in dat milieu... |
|
|||
|
|||
In Woensel (in de buurt van WoensXL) is die gestolen. Ik reed zelf vaak rondjes door de buurt dus de meeste zal me wel herkennen.
Er zat op de achterste zijramen een volksforum.com sticker op. (kan inmiddels ook al verwijderd zijn natuurlijk) Ik hoop echt dat ik terug kan krijgen.
|
|||
|
|||
Hij is teruggevonden!
Gisteravond kreeg ik een telefoontje en kreeg te horen dat ik hem morgen(vandaag) mocht ophalen. Hij wordt vandaag eerst gecontroleerd op sporen etc. Gisteravond nog even gekeken, mocht niks aanraken. Buitenkant zag er nog goed uit, maar de binnenkant was een zooi. Er lagen zonnebrillen, bos-sleutels en er is in gegeten wat ik nooit in me auto doe. Gelukkig is ie weer terug! Ik zal wel foto's maken hoe hij nu is als ik hem mag ophalen.
|
|||
|
|||
Gelukkig dat ie weer terecht is !
|
||||
|
||||
supper man...
nou hopen dat ie niet helemaal uitgeleefd is.. |
|
||||
|
||||
Mooi zo!! Ik hoop ook dat de schade meevalt..
Bij mij hadden ze het contactslot er uitgetrokken en was het kapje wat daar onderzat in 20 stukken gebroken en er zat een gat in de bestuurdersstoel.. Ben benieuwd naar de foto's.. |
|
||||
|
||||
beter dat je hem weer terughebt
|
||||
|
||||
Nu maar een stuurslotje kopen dan? Fijn dat hij terug is, sticker nog aanwezig?
|
|
|||
|
|||
Hij was gevonden in de centrum van Eindhoven achter een bios.
De schade viel wel mee op, alleen de contactslot+kapjes die erom heen zit en de tankdop gemold. Inmiddels al een contactslot gevonden op de sloop + de kapjes. Ik moet alleen de goeie tankdop hebben maar zit te twijfelen: dtm of gewoon? Er zit alleen rechtsvoor bij de koplamp een heel klein schaafplekje(geen deuk). En stickers nog aanwezig. Zal zo even foto's maken...
|
||||
|
||||
Mooi dat hij weer terug is
En gelukkig niet al te veel schade zo te horen... Jammer dat er nog steeds van dat soort mensen bestaan... Normen en waarden heet zoiets toch...! Maak hem maar gauw weer de oude
|
||||
|
||||
gelukkig dat je 'm weer terug hebt en ook nog helemaal heel op die schade na. heb het nog niet mee gemaakt dat mijn auto wordt gestolen en hoop ook dat het niet zal gebeuren.
veel succes met in orde maken. grtz.
|
||||
|
||||
een gewone tankdop, dtm hoort op een dtm auto
mooi dat ie weer terug is |