|
|||
|
|||
golf 2 gt wil niet meer starten
hallo mijn golf start niet meer heb heb ook proberen aan te trekken groot rondje gereden en toen deed ie alleen maar beetje knallen in de pijp leek het wel op en eenmaal aangekomen weer starte hij nog niet en er zit wel gewoon benzine in :P
gr david |
|
|||
|
|||
distr. riem niet versprongen?
ontsteking nog goed en optijd. vocht in de ontsteking bougiekabels er goed op?? sterkte |
|
|||
|
|||
...bel de ANWB maar.
FF serieus: Het gaat dus om een Golf 2 GT met startproblemen. Wat voor motor zit er in de golf?, welk bouwjaar?, draait de startmotor wel rond? Wat hoor je als je de sleutel omdraait? Veel vragen, maar ik mis ook veel informatie over je probleem: dat is het minste wat je even hier neer kunt typen (het liefst in leesbaar NL met hoofdletters en punten). Bij autopech even een lullig postje met "mijn auto start niet", dan ben je hier aan het verkeerde adres...
|
||||
|
||||
heb je de sleutel wel omgedraaid?
iets meer info over de auto, motor, en sympthomen.... dan kenne we helpen. |
|
|||
|
|||
ok
het is een golf 2 gt uit 1988 met een 1.8 inj motor 8v startmotor doet het goed en hij vonkt ook en hoor bij het starten een tik geloof dat dat een relais is maar hoor mijn benzine pomp niet bij starten dus zat daar aan te denken maar als ik start ruik ik wel benzine zou ook nog resten kunnen zijn uit de leiding denk ik zo heb ik genoeg info gegeven of niet ik hoor het wel |
|
||||
|
||||
levert je benz pomp genoeg druk?
|
|
|||
|
|||
ik ben er achter wat er aan de hand is mijn benz pomp krijgt geen stroom mar hoor m`n relais wel tikken
is diteen vel voorkomende probleem ? |
|
|||
|
|||
Quote:
waarschijnlijk is je brandstofrelais kapot,is t zoun 90 pk injectie blokje wat hetzelfde uitziet als een gti blok met spinnenkop inj.? ik heb er toen een ander relais ingezet en hij ging weer,heb er nog eentje liggen,heb jee blauw relais of zoun langwerpige? |
|
|||
|
|||
Quote:
je hebt helemaal gelijk ik heb een korte en isniet blouw maar aluminium kleur zech mar met 17 erop en mocht je de goeie hebben wat schuift het :P |
|
|||
|
|||
ik heb bij starten net geen 10.0 v op mijn benzinepomp
en heb mijn boegies ook maar eens getest en zag gelijk dat ik maar op 2 cillinders vulling had heeft iemand hier wel eens van gehoordt
|
|||
|
|||
Quote:
maar dat is niet je benzine relais,is wat anders,ik zal eens kijken welke t is wat ik heb liggen. |
|
|||
|
|||
ik bedoel relais no 65,ik heb em niet meer maar deze meneer op marktpl.wel.
http://link.marktplaats.nl/185034402 |
|
|||
|
|||
laatmaar het is niet meer nodig maar tog bedankt