|
View Poll Results: Flyers ja of nee | |||
Ja flyeren geen probleem mee onder de wissers | 9 | 6.92% | |
Nee geen rommel onder mijn wisser | 57 | 43.85% | |
In de tassen bij de entree | 44 | 33.85% | |
I don't give a Fuck | 20 | 15.38% | |
Voters: 130. You may not vote on this poll |
|
Thread Tools | Search this Thread |
|
||||
|
||||
Flyers onder je wisser op meetings Ergerlijk?
Even een Pol misschien hebben de meesten die volgende x een meet organiseren er wat aan.
Waar ik me aan erger is op de meeting ook weer bij de Fanatics(niet hun schuld) dat zijn constant flyers onder de ramen van auto's. Meesten hebben hun auto netjes schoon en gepoets enz en elke x weer een flyer onder de wisser je hebt hem eronder vandaan en draait je om en er zit weer 1 Ik begrijp flyers zijn handig voor info over een volgende meet maar doe het dan anders bijvoorbeeld: Ben je van plan te flyeren op een meet geef het ff een week van tevoren aan bij de organisatie en misschien kan de flyer bij de tassen in bij de entree. Je hebt geen rommel nadien en iedereen heeft er 1. Wat vinden jullie ervan?
|
||||
|
||||
Ik houd er inderdaad ook niet van. Ook als ik fotos maak van andere autos ben je geneigd die flyers eraf te trekken want het is gewoon niks!
Bij verscheidene meetings krijg je een tasje met een tijschrift, sticker en wat flyers (vw-speed bijv) Echter dan nog zijn er lui die met nog meer flyers rondlopen. Ik houd er niet van iig, geen rommel onder mijn ruitewisser! |
|
||||
|
||||
ben het met je eens gerard.
'nee geen rommel onder mijn wisser' gestemd.
|
||||
|
||||
Ik sluit me helemaal aan bij Martinus.
|
|
||||
|
||||
Ik heb er een hekel aan, laatst ook flyer onder de wisser en een regenbui eroverheen. Wat een rotzooi en ergernis geeft dat
|
|||
|
|||
Ik vind het knap vervelend. Kan ik telkens die meuk onder de wisser vandaan halen.
Anders ligt er bij elke foto van mn wagen zo'n lelijk plakaat op mn raam. Dus in het vervolg op elke meeting een vuurton, en verbranden die handel
Golf 3 2.8 VR6 Highline 1997 Golf 5 2.0 GTI AXX 2005- JD Stage 2 - Carbonio - 3.5inch downpipe+kat - 300pk Last edited by T!m : 27-08-2008 at 11:55. |
|
|||
|
|||
Helemaal mee eens. Ik gooi die flyers direct weg. Bij VW Fanatics vond ik ook dat er veel flyers onder mn wisser zaten!
Ik gooi ze vaak direct weg en kijk er niet eens naar. Als ze hem in die tas gestopt hadden, had ik hem nog wel gezien, maar nu niet. De volgende keer gewoon je ruitenwissers eraf halen :P |
|
||||
|
||||
jaja, weg met de rommel .. ik vind het ook irritant,
zeker voor foto's en dergelijke is het gewoon lelijk!
|
||||
|
||||
op de (door mij) meest geziene flyers op meetings staat www.bistdudabei.nl
Maar inderdaad, liever in de tas dan onder de wisser |
|
||||
|
||||
Niet normaal, niet te geleuve...ongeloofelijk
|
|
||||
|
||||
Flyeren is ook zonde van je geld, weinig mensen die het lezen. Kan je beter ergens een mooi spandoek ophangen
|
||||
|
||||
En de mensen van bijvoorbeeld Fanatics kunnen ze weer opruimen.
Ik zeg van tevoren melden en in de tassen. Blij te horen dat er meer mensen zich aan ergeren.
|
|||
|
|||
Quote:
Ronnie heeft nog wel wat flayers voor je gerard .. voor de Indoor meeting maar je hebt gelijk. is bagger . maar ja die troep in de tassen doen is ook k*t werk |
|
||||
|
||||
Het werk moet evengoed gebeuren, dus daar veranderd niets aan.
Het is vooraal vervelend als het regent of heeft geregend en er blijven stukken van die flyer op je raam plakken. Moet je ook nog een hoop moeite doen om die rotzooi er weer netjes af te krijgen. Ik zeg; houd die flyers maar lekker zelf. |
|
||||
|
||||
Nee dank je Alberto
Maar helemaal niet hoeft voor mij ook niet om een beetje bekendheid voor je meet te krijgen moet je er toch wat voor doen maar regel het dan met de Orga om ze in de tasjes te doen. Ik heb nu al 2x op meets dezelfde flyer onder mijn wisser gekregen van rolbeugels(denk dat ik die zelf al heb )
|
||||
|
||||
Flyeren is zoo jaren 90.. We hebben niet voor niks internet!
Met Dub05 hebben we dit jaar 0,0 flyers uitgedeeld dit jaar, en om nou te zeggen dat het er minder druk door was.... Reclame via clubwebsites en forums werkt even goed/ dan wel beter! En het bespaard je nog geld ook! (tja zijn we nou hollander of niet )
|
|||
|
|||
ik zit ook niet te wachten op "oud papier" onder mijn wisser !!
gr. Martijn
|
|||
|
|||
Quote:
zijn eigen werk ...noemt hij ROMMEL |
|
|||
|
|||
ik sluit me bij iedereen aan, flyers zijn niet meer van deze tijd, irritant, smerig en milieu-onverantwoord (met al dat drukwerk).
Weg ermee dus!! ik hou er sowieso al niet van als anderen ongevraagd aan mijn auto zitten, al is het maar om de ruitenwisser op te tillen.. |
|
||||
|
||||
Tsja wij flyeren ook....
maar onder de wissers probeer ik niet te doen.. geef ze altijd aan de mensen zelf.. Vindt het zelf ook irritant ja!! laten we hier met z,n allen ons voordeel mee doen...