|
|||
|
|||
Kj-g60
Zal mezelf even voorstellen of eerder...mn auto.
Sinds een aantal weken in mijn bezit,golf2 G60 220pk -Zimmerman remschijven rondom met sparco remblokken -Schroefset van FK -Spaghetti spruitstuk van Raceland -Middenpijp+einddemper van supersprint -Porsche C2 velgen 16inch -Velgen zijn gestraald en mechanisch gepolijst+behandeld met blankelak -4xDunlop SP9000 banden -Remklauwen+zadels zijn gestraald en gecoat -Auto is nieuw gespoten in 2006+Originele G60 kappenset -Motor revisie in juni 2008 bij km-stand van 175.004 -Versnellingsbak gereviseerd -G-lader is bij JD-engineering gereviseerd en geflowd -G-lader heeft bij JD-engineering een pulley van 68mm gekregen -Auto is gechipt bij JD-engineering -Schrick nokkenas van 276graden+bijbehorende klepstoters -Natrium gevulde kleppen -Injectors van golf rallye -Intercooler van golf rallye -Sachs race koppeling -5e gang verlengd tot 260km/u -Race lambasonde -Audi S2 drijfstanglagers -H-drijfstangen -Gepolijste kleppendeksel -Interieur van een edition one/elec.verstelbaar (stoelen/spiegels/ramen) -Geluidssysyeem in 2008 nieuw erin gebouwd Zal nog wel wat dingen vergeten zijn maar daar kom ik mss later nog wel op terug.Dit is iig mn eerste golf2, alle andere modellen heb ik al gehad behalve golf5, ook deze zal er binnekort aan moeten geloven, moet toch het rijtje compleet maken hehe. Last edited by KJ-G60 : 28-08-2008 at 08:45. |
|
|||
|
|||
mooie wagen
|
|
||||
|
||||
Strakke Golf,
Wat dan Golf 5 R32 of GTI? |
|
||||
|
||||
Hey, die heb ik vorige week in Geleen zien staan. Leuk ding zo op het eerste gezicht, je zou niet zeggen dat er zo'n dik blok in ligt.
|
||||
|
||||
Welkom!,zkr leuke golf
|
||||
|
||||
Welkom op het forum Kevin, je moet maar eens bij Edwin langskomen met de G60. Dan kan ik hem eens zien
|
||||
|
||||
Strakke bak
|
|
||||
|
||||
hey kevin
ook op het forum.
leuk je hier ook tegen te komen. heb je niet meer foto's van je bak. anders moet ik weer eens komen sporten dan kan ik hem in het echt zien. groeten edwin |
|
|||
|
|||
ziet er erg gaaf uit
|
|
|||
|
|||
Ey Guyz
Auto staat al 2weken stil....had 98 getankt in duitsland en ja...weet ik veel dat er daar maar een octaangehalte van 95 in 98 zit Zowat alle kleppen waren doorgebrand en omdat het natriumgevuldekleppen zijn heb ik een tering lange tijd moeten wachten tot de kop terug kwam van het revisiebedrijf. Vandaag is de kop binnen gekomen en is gelukkig weer wat meer gevlakt nu.(klein pluspuntje hehe) Hier nog wat foto's die ik in de tussentijd gemaakt heb. Ben momenteel voor een golf5 of een bmw (e46) 330i aant kijken,mss dat ik deze golf binnekort te koop zet dus als er gegadigden zijn.....laat maar wat weten. Grtz.Kevin |
|
||||
|
||||
maar kan die van jou dan niet op Euro95 lopen dan?
|
|||
|
|||
Quote:
Nee absoluut niet, weet niet hoe en waarom (zal wel iets met verbrandingstemp. te maken hebben) maar de vorige eigenaar zei me dat als ik 95 zou tanken er niet lang plezier van zou hebben. Toen hij de kop eraf haalde zaten er allemaal grijze korrels rond de kleppen,dus de verbranding was alles behalve optimaal. |
|
|||
|
|||
Quote:
Ey Edwin Heb je idd al een tijdje niet meer gezien bij het sporten,word weer eens tijd he kerel... Die bak van jou is ook echt strak he,eens een keer een sprintje trekken,hehe. Kom anders wel een keer bij je langs,vrijdag gaan ze aan de auto beginnen dus zal wel na het weekend gemaakt zijn. Grtz.Kevin |
|
|||
|
|||
je zal wel een groter formaat kleppen hebben, want de orginele zijn al natriumgevuld.
maar een leuk speeltje |
|
||||
|
||||
Super nette G60 man!
|
|
||||
|
||||
staat op MP nu