|
||||
|
||||
Polo 6N 1.6 Oetinger b.j. 1996 koppeling defect
Te koop aangeboden:
Volkswagen Polo 6N 55KW Oetinger Kleur; Mystic Blue Bouwjaar 1996 Motorinhoud 1.6L Airconditioning Kilometerstand 296.000 Inclusief Radio/CD Speler en Infinity boxenset (paar maanden oud, samen t.w.v. 190 euro) Motorisch goed in orde, alleen de koppeling is defect (bekende kwaal zie ik). o.a. Vervangen laatste 12 maanden: * Distributieriem * Waterpomp * Spruitstuk APK tot: 23-07-2008 Heeft in december 2007 voor het laatst zijn grote beurt gehad. Verder altijd goed onderhouden. Tot nu toe nooit echt problemen mee gehad. Nog 2 minpunten zijn dat er 1 velg anders is dan de andere 3, en dat er een kras die weggewerkt is met lakstift + spuitbus op de passagiersdeur. Ik doe hem weg omdat ik nu financieel de mogelijkheid heb om een ander autotje te kopen. Ik heb er te weinig verstand van om hier een vraagprijs neer te zetten, dus ik houd het maar bij degene die er het hoogste bod voor wil geven. Meer foto`s volgen morgen. Je kunt reageren in dit topic of bellen op 06 25301657 om hem een keer te komen bezichtigen als je interesse hebt. Mailen mag ook op : mail apenstaartje daanvt punt nl Alvast 1 foto: http://daanvt.nl/polo.jpg Last edited by DaneV : 04-08-2008 at 20:35. |
|
||||
|
||||
Quote:
En toch is een vraagprijs verplicht |
|
||||
|
||||
Ok voor de formaliteit dan maar; 1250 euro
Bieden mag Auto heeft trouwens ook stuurbekrachtiging en is te bezichtigen in mierlo (nabij eindhoven) Last edited by DaneV : 04-08-2008 at 18:49. |
|
||||
|
||||
Wat is hier zo ''Oettinger'' aan dan?? Behalve een paar velgen en een oettinger grilletje dan..... Zijn er nog meer ''Oettinger'' kenmerken aan de auto te vinden?
|
||||
|
||||
Ik weet er het fijne eerlijk gezegd ook niet van (heb er verder weinig verstand van), maar idd zijn de velgen en de grill oetinger.
Oetinger heeft de auto destijds ook getuned en volgens mij ook verlaagd. |
|
||||
|
||||
Zal de vraagprijs iets realistischer maken; 850 Euro
|
|
||||
|
||||
Nog een kickje voordat ik hem op marktplaats zet