#1
|
|||
|
|||
golf van nelis-td .. met een vraag ...
hallo allemaal
ik kwam me hier ff voor stellen na een golf 3 gt , en golf 3 tdi , en golf 4 v5 highline, heb ik nu een golf 2 td gekocht het is de oude golf van domi daar voor arjan .. een bekende van hier duz heb nog geen foto's van me zelf helaas het enige wat ik er aan verandert heb is voor 3cm lager en achter 4 en gele lampen er in ... en meteen een vraag mijn dieselpomp lekt giganties erg onder de gas hendel(hevel) ... is dit temaken of kan ik beter een andere pomp regelen ? gr niels |
#2
|
|||
|
|||
Welkom hier kerel. Mooie TD heb je
Hopelijk lees Da-Bart dit. Die weet wel veel van diesels enzo. |
#3
|
||||
|
||||
deze auto heb ik hier volgens mij eerder gezien?
En welkom
__________________
VWCulture.nl
|
#4
|
|||
|
|||
Niemand een idee ??
|
#5
|
|||
|
|||
????
|
#6
|
||||
|
||||
stuur eens een pm naar da brt. die heeft mijn pomp ook ge reviseert! Echt superwerk!!!
__________________
Mk1 cabrio g60 mk1 Turbo Diesellllll |
#7
|
||||
|
||||
Gaan ze wel vaker lekken heb ik gehoord. Stuur Stijn anders ff een PM.
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#8
|
||||
|
||||
Zijn revisiesetjes voor te krijgen (messing busje, ringetje etc). Bij de Bosch dealer zowiezo, maybe ook VW dealer? Nooit geprobeerd daar.
__________________
Quote:
|
#9
|
|||
|
|||
is dat ook zelf tedoen .. ? en zonder de pomp tedemonteren want daar heb ik nie zo zin in :$
|
#10
|
||||
|
||||
Alleen de gashevel en het bovenste deksel moeten er af. Vereist wel minimaal een halve rechterhand moet ik toegeven (de veer terugplaatsen is gegarandeerd een avond knutselplezier de eerste keer). Vooraf vooral goed markeren hoe alles zat (zoals hoe de hevel op het asje zat bijvoorbeeld!).
__________________
Quote:
|
#11
|
||||
|
||||
Pomp kan gewoon blijven zitten. En het is vast wel zelf te doen.
__________________
Project Topic: VW Golf MKII 1.8T daily tracktoy Insta: https://www.instagram.com/turboclouseau/ YT: https://www.youtube.com/user/renerene1984/videos |
#12
|
|||
|
|||
jeejjj
|
#13
|
|||
|
|||
Haak ik meteen in, wat zou het kosten om zo`n pomp van een SB te laten reviseren? Door DA-BRT of STIJN? En dan optimaal af te laten stellen....
M.v.g. Arnauld |
#14
|
||||
|
||||
Bert (DA-BRT) levert uitstekend werk, ik laat mijn pomp(en) daar ook doen.
Alleen geen idee hoe hij tegenwoordig in zijn tijd zit...
__________________
Quote:
|
#15
|
|||
|
|||
Ik had dat probleem bij mijn gtd pomp ook en daar zijn setjes voor te koop kosten ongeveer €19.
Dan krijg je een messing busje een gas as ringetje en een pakking voor de deksel. Het is niet zo moeilijk om zelf te doen allen moet je wel goed het asje markeren. Wel ook je pomp weer een beetje ontluchten. het messing busje zit wel vast in het huis. Die moet je er uit slaan met een hamer. als je alles weer in elkaar zet moet je een beetje vet op de pakking en de ring doen van het asje en uitkijken voor de veren die op de gas as zitten. |
#16
|
|||
|
|||
Ok bedankt voor de reactie, ik zal hem even een PM sturen met de vraag.
Is er al wat bekend over de HOW TO voor de TD waar jullie aan werken STIJN? M.v.g. Arnauld |
#17
|
||||
|
||||
Ik zal eens checken met onze Bert (ik heb een beetje een TD overdose na 2 dagen onafgebroken werken aan een TerrorD ombouw van m'n Caddy).
__________________
Quote:
|