|
|||
|
|||
Quote:
Nog nooit last van gehad bij een 3-assige trekker,mischien eens met Scania gaan praten een optie? Ook met een zeecontainer gewoon door de velser gegaan die te hoog op de twistlocks stond,die waren ze vergeten naar beneden te klappen. Alarlichten en er onderdoor uiteraard wel blijven kijken,luchtvering naar beneden was niet nodig. Last edited by dobber : 22-08-2008 at 14:33. |
|
||||
|
||||
Quote:
Okay dan. Ja kon het niet goed zien welk bedrijf het was op de avatar.
|
||||
|
||||
Ik heb bewondering voor al die chauffeurs die dag en nacht op de weg zitten,
zolang ze maar op hun eigen baan/ weghelft blijven.. http://videos.streetfire.net/video/...taly_176275.htm
|
|||
|
|||
Quote:
klapper op de voor as ....heb ik 1x mogen mee maken ...nooit weer hoop ik |
|
||||
|
||||
altijd maar weer dat gezeik over vrachtwagen chauffeurs.
kruip zelf es een keer achter het stuur van een vrachtwagen . ff kijken hoe je dan praat..
|
||||
|
||||
nou alberto, bij ons is dat filmpje ook een paar dagen rondgegaan op de zaak, maar ik kan me niet (en niemand hier) voorstellen dat dit een klapband was.
enige wat ik kan bedenken is zelfmoord.
|
|||
|
|||
Quote:
je hebt gelijk Jaap ...hij trekt hem zo naar links je ziet niks ploffen . op het eerste gezicht leek het wel zo http://www.youtube.com/watch?v=LyCP97a-fTI hier is nog een stukje ....heel erg dit . bleek om een pool te gaan die in italy werkte zo goed ik er wat van kan maken Last edited by Alberto : 24-08-2008 at 13:59. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jee heftig zeg......Ja zal wel zelfmoord zijn,,,Gaat net iets te snel voor een klapper he!. Erg triest voor de medeweg gebruikers . Zo zie je maar dat het leven kort kan zijn.
|
||||
|
||||
niet in slaap gevallen? Dat was het eerste waar ik aan dacht..
|
|
||||
|
||||
Ik probeer altijd constant 100 te rijden in de spijl.
Dit is de meest fijne snelheid voor mij en het overige verkeer en ik moet erook niet aandenken dat ik met mijn oude busje tussen 2 vrachtwagens in rij.
|
||||
|
||||
Quote:
Die bocht die hij neemt zo plotseling,komt door het stuur kompleet om te gooien lijkt mij. Hij kantelt nog net niet. Het zou heel goed de slaap zijn maar ik heb mijn twijfels.
|
||||
|
||||
als je in slaap valt en je auto maakt ook maar de helft van die beweging dan ben je ineens klaar wakker hoor (ask me how i know) dit ziet er echt uit als omgooien en stevig vasthouden. als je normaal zoveel raakt raak je echt wel uit koers als je het stuur niet vast hebt.
|
||||
|
||||
Quote:
Ben het met je eens.. Enne Hoe weet je dat?
|
||||
|
||||
Quote:
Maja zelfmoord lijkt me ook niet, ik denk dat de bestuurder van de vrachtwagen 1 van de weinige is die dit overleeft, kun je van de auti tt inzittende niet zeggen..
|
||||
|
||||
Quote:
Dat kan nog om een ongeluk gaan... Dit aan de andere kant: http://www.youtube.com/watch?v=XPQS...feature=related
|
||||
|
||||
Quote:
That's true
|
||||
|
||||
Quote:
jammer dat er geen geluid bij zit toe-toet grtz.
|
||||
|
||||
Quote:
staat boven Italië maar das in Hongarije als het goed is, het verhaal erachter zou zijn dat er een bord bij de oprit met "lage brug" zou zijn gestolen.
|
||||
|
||||
Vanmorgen moeten uitwijken voor een vrachtwagen die door een te smal straatje reed waar die nieteens mocht komen.
Met de velg RA de stoeprand geraakt grrr. Het was of de stoeprand of de linkerflank in puin. Stoppen kon niet meer......... Bah bah.
|
||||
|
||||
Quote:
leg eens uit, zoiets zie je dan toch aankomen? |