|
||||
|
||||
Tsja.. wat de kleur wordt.. ben er voor 99 procent wel uit, maar hou ik nog even voor mezelf, wat ik wel kan zeggen is dat het geen donkere kleur wordt.. op de één of andere manier vind ik een lichte kleur mooier op een MK1..
Hou jullie op de hoogte! Groetjes Marten |
|
||||
|
||||
Quote:
Hee Zweiter, Inderdaad! wij Drachsters zijn de moeilijksten niet..! zitten hier volgens mij redelijk wat mensen uit Drachten en omstreken op dit forum.. dus één ding hebben ze wel.. Smaak! De kleur van de golf is 'Kanarie Silber' inderdaad, staat em zeker niet slecht, maar er zijn gewoon mooiere kleuren voor een MK1. (persoonlijke mening.. niks met Drachten en/of dwars te maken ) Ben in gedachten al een heel eind met m'n project.. en zit te twijfelen aan de wielen.. BBS rm's zijn ook maar BBS rm's... vind dat je ze al redelijk veel op MK1's ziet.. Nou ja, zien wel hoe het komt! Groetjes Marten |
|
||||
|
||||
Succes ermee. Zie je vanzelf wel weer eens langsrijden
|
|
||||
|
||||
Hier nog wat foto's die ik vandaag gemaakt heb.
hier een achterdeur, deze zagen er allemaal van binnen nog erg goed uit, had ik niet verwacht. Hier het voorfront, op de foto is het misschien niet echt duidelijk, maar hier zit een behoorlijke deuk in. Ook is hier te zien dat de motorruimte matzwart is, dit komt goed uit aangezien ik dit ook in gedachte had en het straks mooi uitkomt met de kleur die ik voor de auto in gedachte heb. Op deze foto is de bedrading te zien waar ik het eerder over had, één grote bende en snap niet wat hier de bedoeling van was.. duidelijk is dat het voor een audio installatie is geweest.. maar om dat op deze manier te doen.. Verder heb ik nog wat dingen voor in de bingo.. een inarisilber kleurige motorkap die iets verkleurd is.. een achterklep zonder achterraam maar met wis/was installatie.. 'LS' bumpers en voorschermen zijn ook aanwezig maar reeds gereserveerd. Tot zover voor vandaag, Greetz Marten |
|
||||
|
||||
marten
laat dat naakte auto even zien! ben benieuwd wat de vorderingen zijn. grtz marc |