Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts

Reply

Thread Tools Search this Thread
Old 20-08-2008, 14:59
Martez's Avatar
Martez Martez is offline
Forum regular

Tsja.. wat de kleur wordt.. ben er voor 99 procent wel uit, maar hou ik nog even voor mezelf, wat ik wel kan zeggen is dat het geen donkere kleur wordt.. op de één of andere manier vind ik een lichte kleur mooier op een MK1..

Hou jullie op de hoogte!

Groetjes Marten
Reply With Quote
Old 20-08-2008, 15:49
Martez's Avatar
Martez Martez is offline
Forum regular

Quote:
Originally Posted by Zweiter
hee marten,
goed bezig aan de mk1, goede plannen!
en dat drachsters dwars zijn... neuh juh, wij zijn de moeillijksten niet... (al ben ik een importje...)
qua kleur zou ik voor dezelfde (inari silber?) gaan, staat hem erg goed.
ik ben benieuwd!

Hee Zweiter,

Inderdaad! wij Drachsters zijn de moeilijksten niet..! zitten hier volgens mij redelijk wat mensen uit Drachten en omstreken op dit forum.. dus één ding hebben ze wel.. Smaak!

De kleur van de golf is 'Kanarie Silber' inderdaad, staat em zeker niet slecht, maar er zijn gewoon mooiere kleuren voor een MK1. (persoonlijke mening.. niks met Drachten en/of dwars te maken )

Ben in gedachten al een heel eind met m'n project.. en zit te twijfelen aan de wielen.. BBS rm's zijn ook maar BBS rm's... vind dat je ze al redelijk veel op MK1's ziet..

Nou ja, zien wel hoe het komt!

Groetjes Marten
Reply With Quote
Old 20-08-2008, 16:26
JP-VW's Avatar
JP-VW JP-VW is offline
VW Addict

Succes ermee. Zie je vanzelf wel weer eens langsrijden
Reply With Quote
Old 21-08-2008, 19:56
Martez's Avatar
Martez Martez is offline
Forum regular

Hier nog wat foto's die ik vandaag gemaakt heb.

hier een achterdeur, deze zagen er allemaal van binnen nog erg goed uit, had ik niet verwacht.

Hier het voorfront, op de foto is het misschien niet echt duidelijk, maar hier zit een behoorlijke deuk in. Ook is hier te zien dat de motorruimte matzwart is, dit komt goed uit aangezien ik dit ook in gedachte had en het straks mooi uitkomt met de kleur die ik voor de auto in gedachte heb.

Op deze foto is de bedrading te zien waar ik het eerder over had, één grote bende en snap niet wat hier de bedoeling van was.. duidelijk is dat het voor een audio installatie is geweest.. maar om dat op deze manier te doen..

Verder heb ik nog wat dingen voor in de bingo.. een inarisilber kleurige motorkap die iets verkleurd is.. een achterklep zonder achterraam maar met wis/was installatie.. 'LS' bumpers en voorschermen zijn ook aanwezig maar reeds gereserveerd.

Tot zover voor vandaag,

Greetz Marten
Reply With Quote
Old 10-09-2008, 12:27
marcmk1's Avatar
marcmk1 marcmk1 is offline
VW Guru

Send a message via MSN to marcmk1

marten

laat dat naakte auto even zien!
ben benieuwd wat de vorderingen zijn.

grtz marc