|
||||
|
||||
kabelboom doorgebrand
de kabelboom van mijn 6n 1.9d is gedeeltelijk doorgebrand nu ben ik op zoek naar iemand die dit kan herstellen de boom heb ik al uit de auto er zijn maar een paar draden doorgebrand maar ze me er geen heil in. laat maar horen als iemand iets weet alvast bedankt
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ! already in the house vr6 T NO changed again in a vp tdi Audi Allroad v6 Bi-Turbo Last edited by indewarre : 17-08-2008 at 20:23. |
|
||||
|
||||
op de sloop een nieuw stuk halen?
Anders zul je toch echt het zelf weer moeten fixxen.. Je weet wel hoe het kwam? |
|
||||
|
||||
het probleem is dat de de door de hele auto ligt en aan een stuk is dus alleen de motorruimte is apart en geen idee hoe het komt het is vanaf de lichtschakelaar de grijs/witte draad
|
||||
|
||||
schade nog iets groter als voorzien zit ook in de zekeringskast nieuwe kabelboom kost 2000 euro ex btw geen leuk grapje