|
|||
|
|||
ziet er netjes uit. ik ga je project volgen
|
|
|||
|
|||
update
sow! vandaag maar eens een nieuwe deur gehaald. de oude deur was niet zo netjes meer. meteen maar even de gaten dichtgelast...
v.d. week even de andere gaten dichtmaken en dan weer wat schuren. daarna gaan allebei de zijkanten in de bruine kleur gerold worden. de deuren ga ik spuiten.... zie hier de oude deur. flinke plek! vond het teveel werk om het allemaal opnieuw te lassen en te plamuren...nieuwe deurtje kostte maar 40 euro. gaten dichtlassen: meer updates volgen snel...! |
|
||||
|
||||
40 is nog aardig aan de prijs voor een deurtje. maar vervangen is wel de betere oplossing. Denk alleen niet dat spuiten zo'n goed idee is als je de rest allemaal rolt. dat ga je geheid zien.
|
|||
|
|||
!
goeie tip tjaap...dacht zelf ook al dat je dat gaat zien...al rol ik wel heel strak hoor !
bedankt voor je tip... |
|
||||
|
||||
moet eerlijk zeggen heb geen ervaring met rollen, heb er alleen een heel aantal gezien op meetings. dus weet dat je de structuur 9 van de 10 keer toch ziet. zeker omdat je mat rolt, en dus waarschijnlijk niet alles waterproof strak zal gaan schuren.
|
|||
|
|||
nou dan zijn die op de meeting brak gerold! mijn achterklep is helemaal strak zonder enige structuur erin!
goed schuren is het halve werk ;-) |
|
||||
|
||||
Heeft niks met schuren te maken maar net hoeveel aandacht je aan het rollen besteed, welke lak en roller je gebruikt.
|
|||
|
|||
jaA! precies...histor schoolbordverf en een lakviltroller ter voorkoming van de strepen.
strakker kan niet! gewoon goed spul halen bij de lokale verfwinkel! |
|
||||
|
||||
voorkoming van strepen idd...maar structuur komt er in !! hoe goed jij je best ook doet!
als je klaar bent blijft een doek probleemloos hangen! |
|
|||
|
|||
Als ik mat is kan dan net zo mooi zijn en waarschijnlijk goedkoper dan spuiten
|
|
||||
|
||||
Quote:
Histor is nou niet echt top-spul.. Zelfs met 2 componenten jachtlak moet je heel erg je best doen (en in een ruimte van +/- 25 graden zijn) om het netjes te laten vloeien.
|
|||
|
|||
Mooie vorderingen aan de pindakaas mobiel
Pindakaas, best origineel van mij
|
|||
|
|||
verschil
de histor moet je niet bij de bouwmarkt halen...je moet gewoon naar een verfhandel/schilder gaan die weten precies wat je moet gebruiken....,,,en ik moet zeggen ik vind het behoorlijk strak en streeploos
|
|
||||
|
||||
Ziet er goed uit ben wel benieuwd naar de volgende foto's
|
|
|||
|
|||
foto's
Hier weer even wat foto's:
nieuwe deur is geplamuurd: en andere zijkant vast licht geschuurd: volgende week gaan we hopelijk weer painten! Zodra al het voorwerk is gedaan kunnen we weer gaan painten... meer foto's op www.vw4u.nl |
|
|||
|
|||
hij kan weer in elkaar
vandaag was een perfecte dag om het e.e.a. te spuiten. Dat hebben we dan ook maar meteen gedaan.
Hier weer even wat foto's: Binnenkanten spuiten: Nieuwe motorkap gehaald "zonder deuken". De oude motorkap had heel veel deuken. Het was de moeite niet om hem te plamuren: Binnenkant opnieuw gespoten: Gekke harrie aan het schuren: Voor het spuiten: En spuiten maar: "Harrie weer" onze vakman: Naar al het werken dit als resultaat: Het is allemaal goed gelukt....auto laten we vandaag maar even met rust verder. Lekker goed laten drogen/harden! v.d. week nieuwe schroefset eronder zodat hij wat lager komt te staan. daarna lekker opbouwen! en natuurlijk mooie gepolijste BBS-en eronder! meer foto's op www.vw4u.nl Fijn weekend! |
|
|||
|
|||
Haha prachtig resultaat, jij gaat echt veel bekijks krijgen
Neem dat maar van mij aan
|
|||
|
|||
goed onderweg,zal leuk resultaat worden,ben benieuwd
|
|
||||
|
||||
ik wacht even met een oordeel tot er weer wat aanbouwdelen opzitten.
vind hem nu wel heel erg mat