|
||||
|
||||
Handgreep"schelpen"?
Ik vraag mij af of die handgreepschelpen welke achter de deursloten komen er ook voor de MKIII zijn, en zo ja wat zulks kost?
|
||||
|
||||
Ze bestaan wel, hoe je er tegenwoordig aankomt weet ik niet. Via de kanalen hoe we er vroeger aankwamen kunnen we er niet meer aan komen (VW-dealer en Automaterialenzaak).
Ik haal ze tegenwoordig van Ebay als ik ze nodig heb, maar of G3 een beetje te vinden is weet ik niet. Das te modern voor mij.
|
||||
|
||||
armor door plates heten ze 'officieel' trouwens.
Gevonden trouwens: http://www.rapidparts.com/prod/ADPM...A3-Vehicles/276 Last edited by Arne : 31-07-2008 at 18:27. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Ik bedoel juist de dingen die in de inkeping komen (in het ronde schaaltje) zodat je met je nagels geen krassen maakt.
|
||||
|
||||
Sjees ,wie monteerd zulke dingen tegenwoordig nog ......Ik heb ze liggen (van een mk2) in de schuur als asbak !
|
||||
|
||||
Quote:
Dat herrinnerd er me weer aan dat ik nog eens kijken of ik ze van de Santana kan verwijderen zonder dat ze onuitpoetsbare sporen achter laten....
|
||||
|
||||
Volgens mij heb ik ze nog eens in een autostylloos boek zien staan nog niet zo lang geleden.. waren wel van plastic dan, uiteraard...
|
||||
|
||||
Quote:
Haha, ja ben ze eigenlijk wel nodig dusja...
|
||||
|
||||
Niemand?
|
||||
|
||||
Of weet iemand de Duitse naam ervan?
|
||||
|
||||
Quote:
www.autostyl-janko.cz of misschien dat mattig ze nog heeft
|
||||
|
||||
Edit: niemand die de naam weet?
En voor de bekeuringen: www.flitsservice.nl Last edited by JurjenV : 06-08-2008 at 11:23. |
|
||||
|
||||
Tuergriffschalen.................of Turgriffmuscheln en dan een " op de u...........k*tcomputer hier op zee doet geen ''