|
|||
|
|||
@ klenne golfje ziet er goed uit , enkel nog rode motorkap en zijlijstjes plaatsen en die is af.
Hier een jetta van vriend van me. auto spoot ik verleden zomer in gewone garage zou wel lager moeten eigenlijk grtz Bart
|
||||
|
||||
@ bartman : jaja lijsten ben ik aant zoeke nu , en motorkap blijft voorlopig zo
heb van de week eens foto's getrokke van hoe laag de bodem van de grond ligt deze moet duidelijk omhoog geraak de borduur niet af hier thuis |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Die 4 deurs is echt wel vet zeg, en ze liggen weer gruwelijk laag
|
||||
|
||||
Die witte vind ik ook mooi, super velgen ook die eronder zitten (OZ Futura toch?).
En die hierboven is super dik |
|
||||
|
||||
echt wel super deze..........
|
||||
|
||||
jah dat is cker weten een uber dikke wagen
echt niet mormaal |
|
||||
|
||||
zeker mooi!! Alleen jammer van die scania vering schroefsetje zou um zeker goed doen super verders!! |
|
||||
|
||||
Quote:
|
||||
|
||||
Quote:
Klopt want zo kan die niet rijden dus beetje hoger en het uiterlijk veranderd weer wat
|
||||
|
||||
Quote:
Kan het wel met knedel eens zijn; prachtplaatje maar 5x kijken en je bent er aan gewend, form over function.
|
||||
|
||||
Quote:
klopt en dan is die een stuk minder dik als die in een keer niet meer zo laag is en de wielen in een keer wel ruimte hebben maar niet te min het blijft een mega dikke wagen |
|
||||
|
||||
niet eg dik maar wel de enigste gti gespot in malta!
wat is het???
Last edited by knedel16vweber : 03-08-2008 at 22:09. |
|
||||
|
||||
Zo'n spoiler heb ik ook nog eens gehad op mijn 1e Gti'tje toevallig ook een rode, nooit meer
|
||||
|
||||
Quote:
neu dat is ook nix... ma ik d8 zelf aan een g60 maar met oude type deuren en die 14inch zou dat niet kunnen...
|
||||
|
||||
gewoon een bij elkaar geraapt hok is het, misstaat volledig in deze thread :P
|
|
|||
|
|||
Sinds een aantal weken in mijn bezit,golf2 G60 220pk
-Zimmerman remschijven rondom met sparco remblokken -Schroefset van FK -Spaghetti spruitstuk van Raceland -Middenpijp+einddemper van supersprint -Porsche C2 velgen 16inch -Velgen zijn gestraald en mechanisch gepolijst+behandeld met blankelak -4xDunlop SP9000 banden -Remklauwen+zadels zijn gestraald en gecoat -Auto is nieuw gespoten in 2006+Originele G60 kappenset -Motor revisie in juni 2008 bij km-stand van 175.004 -Versnellingsbak gereviseerd -G-lader is bij JD-engineering gereviseerd en geflowd -G-lader heeft bij JD-engineering een pulley van 68mm gekregen -Auto is gechipt bij JD-engineering -Schrick nokkenas van 276graden+bijbehorende klepstoters -Injectors van golf rallye -Intercooler van golf rallye -Sachs race koppeling -5e gang verlengd tot 260km/u -Race lambasonde -Audi S2 drijfstanglagers -H-drijfstangen -Gepolijste kleppendeksel -Interieur van een edition one/elec.verstelbaar (stoelen/spiegels/ramen) -Geluidssysyeem in 2008 nieuw erin gebouwd Zal nog wel wat dingen vergeten zijn maar daar kom ik mss later nog wel op terug.Dit is iig mn eerste golf2, alle andere modellen heb ik al gehad behalve golf5, ook deze zal er binnekort aan moeten geloven, moet toch het rijtje compleet maken hehe. |
|
||||
|
||||
Mooie ride ziet er vet uit
|
||||
|
||||
Quote:
Mooie auto Kevin Edwin zei me al dat je een mooie Golf 2 G60 had gekocht... Dus ik neem aan dat je ook eens mee naar meetings gaat?