|
||||
|
||||
en ik nog steeds in mijn type 1.ik heb hem er mee aangestoken.ja je snapt ut nie he? :biggrin:
|
||||
|
||||
@ Chris: Heb je nog verstevigingen aangebracht nu je er een G60 blok in hebt hangen en zo ja, waar en hoe?
|
|
||||
|
||||
ahaa nu komt de aap uit de mouw
dacht dat alvin jouw aangestoken had |
|
||||
|
||||
tja das waar. ik had anders een dikke corsa A gehad, maar nu een golf 1 en vrijdag een edition bleu 2 erbij. soms nog in een astra rijden doe ik ook weleens, maar das makkelijk als ik onderdelen ga halen.
|
|
||||
|
||||
MipMip................nee, wel zit er de complete remmerij onder van een G60, dus mocht de carosserie het niet houden, kan ik wel gauw stoppen....................
|
|
||||
|
||||
Quote:
ja en anders haalde je in een golfje plaatwerk voor je corsa a....om de roestgaten op te vullen |
|
||||
|
||||
De adapters uit Canada zijn vandaag binnen gekomen. |
|
||||
|
||||
mischien een rare vraag, maar zijn deze girling hetzelfde als de girling uit een s2?
|
||||
|
||||
leveren ze die dingen hier niet meer ofzo? of is het veeeeeeel goedkoper om ze daar te halen?
|
|
||||
|
||||
Quote:
Heb je ze bij Hyperformance besteld? Of had je een ander adresje in Canada? |
|
|||
|
|||
Wat hebben die dingen gekost als ik vragen mag?
Als het op een golf 1 past, past het ook op een polo |
|
|||
|
|||
Quote:
de Girlings van G60 zijn er met één zuiger... de Girlings van S2 hebben er twee... (zelfde diameter schijf (280mm)), maar niet de moeite waard om te vervangen...(nog steeds erg veel last van fading bij warmlopen) je kan beter een setje Cupra R schijven gaan halen dan (tenzij je per se in 15" moet blijven natuurlijk)... |
|
||||
|
||||
ok. duidelijk..
|
||||
|
||||
De remklauwen zijn orgineel G60, die zwarte plaatjes en boutjes zijn de adapters.
Totaal met verzenden en invoerbelasting was ik 150 euro kwijt. Ben bezig om setjes na te laten maken............................ |
|
||||
|
||||
Vandaag de nieuwe remmen en schijven ed. achter gemonteerd.
Daarna nog even de G60 remmen voor gemonteerd,de klauwen passen net............zit 2mm tussen velg en klauw.Maar net is net goed. |
|
||||
|
||||
Netjes hoor!
|
|
||||
|
||||
Quote:
Invoerbelasting ? Je moet altijd vragen of ze het als een GIFT sturen . Scheelt hun niks maar jou wel een hoop ... |
|
||||
|
||||
Quote:
Die vlieger gaat dus niet meer op, bedrijven moeten in de VS en Canada nu vermelden wat ze versturen. Doen ze het niet, wordt het niet verstuurd. Na 11sept. is het behoorlijk aangescherpt, pakjes versturen. Ze kunnen wel de invoice aanpassen, dat scheelt wel |
|
||||
|
||||
moest helaas 29 euro nog wat betalen aan Balkelende ja.
maar ben nu nog steeds goedkoper uit als bij SLS. |
|
||||
|
||||
ze moeten altijd een bedrag op het pakketje zetten van de waarde wat er in zit.
blijft dit onder de 50 ollar dan zit je gebakken, dus geen belasting. dit kun je altijd aan diegene vragen die het verstuurd. ookal is het duurder vraag netjes of het bedrag van waarde onder de 50 dollar willen opschrijven. ook na 11 september!! spreek uit ervaring!