|
||||
|
||||
Zou leuk zijn als er weer een bieber bij komt! Ik heb zelf een golf 1 Bieber in de schuur staan. Zijn naar mijn mening best leuke auto's, vooral met de kap naar beneden.
Wat betreft de rdw keuring heb ik geen ervaring, die van mij is een ori hollander. Alleen zullen die niet moeilijk doen over het ontbreken van gordels? Bij die van mij staat op het kenteken iets in de trent van "Gordels niet langer verplicht", die zitten er dus ook niet in, zelfs geen heupgordels. Maar als Hajee zegt dat dit geen probleem is zal dit ook allemaal wel los lopen. Natuurlijk wel rekening houden met de kap, misschien kun je eens ergens infomeren wat zoiets zal kosten? Bij mij zat er gelukkig een nieuwe bij.
|
|||
|
|||
Gastel en hoogerheide is niet ver van elkaar...
Misschien kan ik een copie van jouw dakframe maken... CQ laten maken.... Dan kom ik ook al een heel eindje... Dat linnen maken ze wel pas.. IK laat het allemaal even een beetje bezinken..en ga eens kijken als ik eerst nog wat meer duidelijke foto;s kriijg toegestuurd. Wat prijzen betreft valt er weinig tot niks te vergelijken heb echt heel google en lycos afgezocht maar je komt bar weinig tegen... |
|
|||
|
|||
Zondag ga ik eens kijken bij deze wagen.
prijs is al wel wat gezakt na diverse keren contact... dus wie weet komt er toch een leuk project.... |
|
||||
|
||||
Success met de onderhandeling, blijf het volgen ben wel zeer benieuwd
|
|||
|
|||
dus misschien kan ik dan binnenkort een bieber in hoogerheide spotten ik ben benieuwt
gr mike
|
|||
|
|||
My Mk2 cabrio
Last edited by d-Uber : 02-08-2008 at 12:28. |
|
|||
|
|||
Tsss origineel schuifdakje zit er voor de helft nog in en zichtbaar.
Beetje beun de haas dakje. |
|
||||
|
||||
Quote:
De auto ziet er ook niet uit alsof die klaar is he.
|
|||
|
|||
Damn!!!!!!!!! Maak ik een afspraak om zondag te gaan kijken...
krijg ik vanmiddag een mail dat ie al verkocht is. tja wat wil je voor 750 euro.... Had er echt zin in gekregen.. .. GTO pakket heb ik ook al gevonden... Nog iemand die een golf MK2 cabrio weet.....misschien?? |
|
||||
|
||||
das wel fokkin zuur zeg...
|
||||
|
||||
Van olst in Nunspeet (autodemontage) heeft heel lang een paarse gehad lelijke stickers uitgeleefd maar zeker nog wat van te maken, zou zomaar kunnen dat die er nog staat.
|
|
||||
|
||||
Quote:
you're a bit late to the party mate
|
|||
|
|||
Quote:
Dan nog, Dan doe je het dak toch niet zo.?? Bovenstaande jetta is wel goed gelukt. |
|
||||
|
||||
nee bij de jetta is het geplamuurd!! overal commentaar opgeven zonder na te denken
als ie dat bij die golf ook doet is het ok? |
|
|||
|
|||
Heb die van Olst eens een mailtje gestuurd.... Je weet nooit...
Ik heb nu zo een ding in me kop zitten ..heb al diverse andere delen gevonden(nog niet gekocht) maar het plan zit er .... Dus eens kijken of we iets kunnen vinden... Zo niet dan maar eens rindkijken voor iets anders.. |
|
|||
|
|||
Quote:
Goh, jij weet alles beter heb ik in de gaten In het vervolg eerst jouw maar vragen dus. Open dak van de jetta is breder dus valt wel over het ori schuifdak. Als dat er in zat. |
|
|||
|
|||
Mensen ga deze vete graag ergens anders uitvechten!!!!!!!!!
Wil deze topic gewoon puur op de CABRIO MK2 houden en geen gezeik wat er niet bij hoort... |
|
|||
|
|||
Omdat ik de vorige cabrio helaas ben misgelopen nu alsnog weer een oproep
De hierboven ergens vermelde bij een sloper was al weg... Wie weet er een MK2 cabrio(bieber) te koop staan. staat en motor onbelangrijk!!!!!!! kenteken compleet en kap compleet das belangrijk. bied maar aan belgie en duitsland geen probleem..... thanks! Last edited by fabbi : 12-08-2008 at 12:16. |
|
|||
|
|||
hoppah
Iemand die meer weet over een bieber golf MK2 laat het me weten..........!!! |
|
|||
|
|||
MIJn zoektocht lijkt vruchten af te gaan werpen.
Heb inmiddels veel foto's gevonden, diverse NL kentekens Dus tijd voor een MK2 bieber club En we gaan aankomend weekend maar eens kijken bij eentje voor een acceptabele prijs..... |