|
||||
|
||||
Mag je met zon tank eigenlijk gewoon de straat op? oftewel de rdw zegt er niks over?
|
|
||||
|
||||
erg ruig zo gechopt, hij krijgt zo ook een sportive lijn...
|
||||
|
||||
Fotosjop?
Zeg me dat 't waar is!? |
|
||||
|
||||
Geen Fotosjop maar GIMPsjop maar komt op hetzelfde neer
De transporter op de achtergrond is ook niet meer de juiste hoogte. Last edited by CIP : 24-07-2008 at 21:46. |
|
||||
|
||||
kan me gewoon niet voorstellen dat iemand dit mooi kan vinden, maar ze zijn er dan toch
|
||||
|
||||
Quote:
wat bedoel je een topchop of een fridolin? |
|
||||
|
||||
Quote:
beetje kort doo de bocht, maar ging over de topchop.
|
||||
|
||||
ok, mee eens..tenminste niet op een fridolin..
|
|
||||
|
||||
@ Ruud,er staat op de duitse Ebay een Bentley v12 biturbo te koop.
Compleet met bekabeling en bak. Is mischien wel leuker dan de normale w12. Deze beste man heeft ook ferrari motoren en allemaal ander apart en dik spul liggen. Dit is de verkoop naam: wwwatd-sportcarscom Hier de motor http://cgi.ebay.de/BENTLEY-CONTINEN...Q2em118Q2el1247 |
|
||||
|
||||
Daar is wel een aardig geldboompje voor nodig
|
||||
|
||||
Idd, laat dan -je ook maar weg..
|
||||
|
||||
een serieus project mag best serieus geld kosten, niet iedereen doet het van een studentenbudget
|
|
||||
|
||||
Quote:
Mee eens, ik doe het overigens wel van een studenten budget, dat is dan ook aan mijn auto af te zien Ik moet wel zeggen dat ik een blok van een Bentley conti in een oude vw grenst aan het bizarre, wat niet wegneemt dat het erg stoer zou zijn, ik zou wel een Ferrari V12 in mijn golf 1 willen
|
|||
|
|||
Heej Ruud!
Ruig project!Een paar bekenden zijn ook met projecten bezig-een van hun heeft al een 'POP'(Ford POPular)met een 5ltr.V8(350-400 HP)RDW gekeurd gekregen-dus er is hoop!Hij heeft er wel de Engeland-methode voor moeten gebruiken(en er tijdelijk een zeer hoge bloeddruk door gehad!).Een vraagie LT en de Frid,komen die uit het zuiden des lands(Heerlen,Kerkrade?) Succes met je project! Grtn,Arnoud |
|
||||
|
||||
Quote:
die knakker heeft inderdaad een fraai uitgedosde webwinkel ja...kanonne |
|
||||
|
||||
Quote:
Ja die komen idd van het toemalige c&t speedshop af.
|
||||
|
||||
Quote:
de LT is via Almelo gegaan... |
|
||||
|
||||
Deze week zijn er weer wat onderdelen binnen gekomen uit de usa.
Dus ik kan weer wat, van het onderdelen lijstje afstrepen. |
|
||||
|
||||
waarom een optima uit de US weg halen?!?
dingen kosten hier 140€, denk dat je met het gewicht van dat ding wel aardig wat meer hebt betaald om het te laten opsturen?!? |
|
||||
|
||||
Quote:
Ik kan deze red top accu niet vinden in nederland voor dat geld. Maar voor rond de 245 euro wel. Deze uit usa kost 169 dollar dus 109 euro zonder transport en btw Versturen van de accu en 2 magnaflow dempers was 65 euro. Maar ik ben er in ieder geval, weer blij mee. gr ruud |