|
||||
|
||||
Quote:
Helemaal mee eens
|
||||
|
||||
Quote:
Heel dom Tjaap,zo'n uitspraak |
|
||||
|
||||
Tjaap moet af en toe zijn "etterbak" modus even uit weten te schakelen
Verder prima gast hahaha |
|
||||
|
||||
Zo, net thuis en direct aant uploaden
Hele mooie foto's van iedereen trouwens! En wat betreft de honden: Vind t mooi dat ze er zijn, maar net wat al gezegd is, t baasje moet de shit wel opruimen Is toch mooi, zo'n beestje Hier enkele van mijn foto's: Was echt een mooie, gezellige en gemoedelijke meeting |
|
||||
|
||||
Quote:
heb ik nu volgende meeting een mode accesoire in mn reet bijten?
|
|||
|
|||
@Tjaap,
pm me ff wat voor types we nu precies zijn? Hoeven we dit mooie topic niet verder te vervuilen met je rare opmerkingen.
FAD Crew! Friends And Dubs Www.american-weddingcar.nl __________________________________________________ _____ Last edited by Walter&Jolanda : 19-07-2008 at 18:41. |
|
||||
|
||||
Quote:
Hij twijfelt nog wel, maar die camera is history...
|
||||
|
||||
Quote:
I KILL YOU! |
|
||||
|
||||
Quote:
zal meteen maar met de deur in huis vallen, ben zelf ook hondenbezitter. voor de goede lezer (hondeN) heb er 2 dus. dit zij de beide monsters ik kan het met beide partijen eens zijn (mening!) een hond hoort niet op een meeting thuis, en hoe een hond is heeft er idd mee te maken hoe je een hond opvoed alleen is het ene geval wel karakteristiek (hoe je het ook mar schrijft) anders dan de andere hond. en wat ook klopt een golden retriever of een friese stabij nee die zie je niet op een meeting. het volgende punt is als een hond daadwerkelijk is als een kind van je (wat idd wel een beetje klopt) zorg je er voor dat als er een meeting is je een oppas plek hebt voor de hond of dat je iemand hebt die er voor zorgt dat de hond tijdig word uitgelaten,genoeg beweging en genoeg voer krijgt(laatst genoemde wil niet zeggen dat dit op een meeting niet gebeurd). persoonlijk zie ik het als volgt als je nou een klein kind of een hond mee neemt ze begrijpen er niets van en dus hebben ze er ook niets aan. dit houd voor mij persoonlijk in, zou ik zoiets niet kunnen regelen voor mijn honden, dan blijft deze jongen mooi thuis van de meeting. Maar laat 1 ding voorop stellen dit is mijn gevoel/mening bij dit verhaal. |
|
||||
|
||||
Okeee... Voordat het hier een discussie wordt of een hond wel of niet op een meeting hoort: dat is aan de eigenaar zelf!
Dat geval op de VW Speed MWM was idd wel heel erg maar dat heb ik op MIVW gelukkig niet gezien. Laten we het hier vooral over de meeting en de auto's hebben Ontopic: mijn foto's staan nu ook hier in de gallery dus leef je uit met zinnig / onzinnig commentaar
|
||||
|
||||
Quote:
Koop een hond |
|
||||
|
||||
@ Tjaap ,juist ja,een haarklem op je mond
|
|
||||
|
||||
Quote:
moet wel effe zegge , wat walter zegt is waar. Uit onderzoek is gebleken dat de retriever de meest bijtende hond is. En de hond van walter is geen pitbull maar een stafford (die wel vaak gekocht worden om tof te doen maar niet iedereen) dan ook maar effe foto van mijn Dogo Argentino 1jr oud genaamd Tosca. En als die een drolletje legt nou trek dan maar je laarzen aan wehehehe
|
||||
|
||||
Quote:
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Hier ook nog wat foto´s van mij,
|
|||
|
|||
Pictures online @ www.mivw.nl
|
||||
|
||||
no worky
|
||||
|
||||
nou, ik kan ze niet bekijken, zie er maar een paar
|
||||
|
||||
heb het inmiddels al een keer of 4 geprobeert maar ze doen het bij mij echt niet.
|