|
||||
|
||||
mooie foto's gerk! helaas de hele happening gemist, maar volgend ben ik er weer bij (als de scirocco dan eindelijk wil starten )
|
||||
|
||||
Tja, heb je toch nog wat om mee te showen
|
|
||||
|
||||
Quote:
honden op meetings .... heb dr verder geen problemen mee , maar vind dit gewoon aso. deze had ik gemaakt bij vw-speed mwm had er nog paar pcs van honden gemaakt bij mivw, maar speed site ligt er eff uit volgens mij... |
|
||||
|
||||
dat is bepaald geen fijnstof wat die uit stoot
|
|
||||
|
||||
ik vind honden best kunnen op meeting als ze de stront maar opruimen.
Ben zelf ook in bezit van hond , lijkt mij alleen niet handig om mee te nemen.
|
|||
|
|||
Quote:
Helemaal mee eens! Sommige mensen kunnen hun hond niet alleen thuis laten.. Ik zou er ook zeer zeker niet op tegen zijn, maar ruim de uitwerpselen inderdaad op! Heb ik Lennart gemist? |
|
||||
|
||||
Neem katten, die poepen zelf op een eigen bak. Ik heb een hekel aan honden . No offence hondenliefhebbers, doe mij maar katten!
|
|
||||
|
||||
Quote:
En die walrus.... Is zeker ook weer een soort van omschrijving voor iets anders of bedoel je daar wel de dame mee die op de foto staat. Ik denk dat wij hier (vaste forum bezoekers) allemaal wel zo stom zijn en jij erg slim met die opmerkingen van je. Even ter verduidelijking: Dit Forum is bedoeld om elkaar te helpen en de hobby online met elkaar te delen. Een eigen mening die afwijkend is mag en wordt zelfs positief ontvangen zolang het maar met respect naar de ander is. Iemand online afzeiken valt daar dus niet onder en wordt niet erg positief ontvangen zoals je reeds hebt kunnen ervaren. Als je dan vervolgens ook nog met bovenstaande Kutsmoes aan komt zetten snap je het echt niet. Ik hoop nu wel ! AMEN |
|
||||
|
||||
@ MarcoPolo:
amen
|
||||
|
||||
die hond van Walter is echt wel een lief beest, die ligt altijd wat te chillen.. zo ook hier in Asten een tijdje terug:
|
||||
|
||||
ik heb ook het idee dat de hond van walther echt een relaxed beessie is hoor.
Misha: bedankt voor de pics, helaas kon ik ze niet allemaal vn de d afhalen, cd was niet helemaal 100% geloof ik.
|
||||
|
||||
Quote:
Beter dan dat ze de hele dag alleen thuis zitten toch?
|
||||
|
||||
Hier nog een paar van mij:
(oke, de bovenste 2 heeft een maat van me gemaakt )
|
||||
|
||||
Quote:
oh, vaag.. heb je wel genoeg dan?
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
|
|||
|
|||
@ Richarddamstra en Tjaap
Quote:
En altijd de zelfde types die oordelen terwijl ze iemand niet eens kennen. En wat voor types zijn wij dan volgens jou? het feit is al honderden keren bewezen dat een schattig retrievertje eerder bijt als een stafford of pitbull of iets van deze rassen. Tis niet voor niets dat de pitbulls weer legaal zijn. Het ligt altijd aan de verzorgers. Jullie kennen ons en de hond niet eens persoonlijk dus hoe kun je daar dan over oordelen. Maar als je mijn hond een mode accesoire vindt, dan kan ik dat niet snappen. Want een hond is voor ons het zelfde als een kind. Die laat je ook niet heel de dag alleen. En daar zorg je ook voor met al de liefde van de wereld. Beter kom je volgende keer ff gedag zeggen, dan zul je merken dat onze hond juist het liefst in de aandacht staat van de mensen. Hij speelt met iedereen. Dus ik zou zeggen tot de volgende meet. grt walter en jolanda @ iedereen sorry voor de off-topic Last edited by Walter&Jolanda : 18-07-2008 at 13:22. |
|
|||
|
|||
Quote:
Haha agressief het is net een schoothondje als je hem bezig ziet.
|
|||
|
|||
leuk hoor ...had de camera ook vol met foto's ....dank aan ebut ...je leerd die jongen van mij raare dingen |
|
||||
|
||||
Zolang ik niet in de poep trap zoals tijdens de VW-Speed wintermeet vind ik het allemaal prima.
Een van onze leden had ook de gezinsuitbreiding meegenomen, voor je het weet llikt ie je hand eraf