|
||||
|
||||
Quote:
http://www.volksforum.com/albums/browseimages.php?c=131
|
|||
|
|||
heb een erg leuke dag gehad gister,was goed geregeld allemaal en erg dikke karren :smokin:
mijn foto's http://www.mijnalbum.nl/Album=AXLVMNCX |
|
||||
|
||||
Vette foto
Die gele is ook mooi (its mine ) Was erg leuk Gezellige mensen, praatjes maken met mensen over hun/mijn auto:P Nog effe gesproken met Patrick van VWHome... Leukste meeting waar ik tot nu toe geweest ben Meestal word ik niet aangesproken omdat me auto best wel 'standaard' is, maar nu werd ik regelmatig aangesproken
Last edited by Mitta : 14-07-2008 at 18:36. |
|
||||
|
||||
grote versie staat uiteraard in het album, vond die twee kleuren wel mooi zo samen
|
||||
|
||||
Quote:
mooie pics, jammer van die belabberde mijnalbum resoluties
|
|||
|
|||
Over 650 pictures
Best event i've ever seen Over 650 pictures on our website www.golf-dreams.de
See you next year - greetz from germany iBiE
|
||||
|
||||
een foto'tje van mij:
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Quote:
ja,mijnalbum verknoeit de hele kwaliteit van de foto's |
|
||||
|
||||
gewoon stoppen met 'mijnalbum', zijn genoeg alternatieven
|
||||
|
||||
even teaser |
|
||||
|
||||
Quote:
juist, we hebben die gallery niet voor niks natuurlijk
|
||||
|
||||
Nu ook al mijn foto's online : http://www.mijnalbum.nl/Album=CCSYZLVC
voor groot formaat, even op de foto klikken en dan krijg je (heel) groot formaat
|
||||
|
||||
ik vond wel de muziek een beetje hard staan... nu zat ik er best dicht bij, maar toch:P vond het ook niet echt toepasselijke muziek, aangezien er niet alleen maar 'jongeren' liepen...
|
||||
|
||||
Die gele is ook mooi (its mine )
Was erg leuk Gezellige mensen, praatjes maken met mensen over hun/mijn auto:P Nog effe gesproken met Patrick van VWHome... Leukste meeting waar ik tot nu toe geweest ben Meestal word ik niet aangesproken omdat me auto best wel 'standaard' is, maar nu werd ik regelmatig aangesproken[/QUOTE] niet zo minderwaardig over je einser, STANDAARD IS OOK TOF __________________________________________________ _____ Last edited by egon : 14-07-2008 at 20:59. |
|
||||
|
||||
Wie waren de prijs winnaars trouwens???????
|
||||
|
||||
Last edited by martinus83 : 15-07-2008 at 13:37. |
|
||||
|
||||
hele dikke bak(H)
|
||||
|
||||
is het nu airride of niet?, want ik ben hem op de A13 tegengekomen op exact deze hoogte.
|
||||
|
||||
Nu de foto's van Lennart nog.
|